کنایه های جلالی زاده به رییس جمهور در مورد عمل نکردن به وعده ها

سرویس کردستان- جلال جلالی زاده، نماینده سابق مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی درباره حرف‌های چندی پیش حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، مبنی بر اینکه وعده‌هایی که داده در زمان صلح بوده و اکنون در شرایط جنگی به سر می‌بریم، گفت: به نظرم صحبت‌های آقای روحانی سفسطه است. نمی‌توان گفت زمانی که من وعده دادم ایام صلح بوده و الان ایام جنگ است.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، این فعال سیاسی در گفت و گویی که با اعتماد آنلاین داشته، گفته است: اگر جنگ شده، یا به خاطر بی‌تدبیری آقای روحانی بوده یا به واسطه سیاست‌های نادرست ایشان.

او با تاکید بر اهمیت وعده‌های انتخاباتی گفت: مردم، احزاب و گروه‌هایی که در انتخابات شرکت می‌کنند قطعاً به دلیل شعارها، وعده‌ها و برنامه‌ها این کار را انجام می‌دهند و انتظار دارند این وعده‌ها محقق شود.

جلالی‌زاده با گفتن اینکه آقای روحانی دست‌کم می‌تواند بگوید نمی‌گذارند وعده‌ها محقق شود، تاکید کرد: رئیس‌جمهور اگر نتوانسته به بسیاری از وعده‌های خود عمل کند، حداقل می‌توانست در هیات‌های اجرایی که زیر نظر دولت ایشان هستند از حق مردم دفاع کند و از رد صلاحیت اصلاح‌طلبان جلوگیری کند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران ادامه داد: به نظرم آقای روحانی با آن خنده‌ای که در ماجرای گران شدن بنزین کرد، نشان داد خود را به عالم بی‌خیالی زده است؛ یعنی برای او مهم نیست که وعده‌ها محقق شود یا نه، چون تیم قوی و دلسوزی ندارد که ایشان را همراهی و به تحقق وعده‌ها کمک کنند.

او افزود: ایشان هم که تنها می‌تواند به طور شفاهی به اقناع افکارعمومی بپردازد. فکر می‌کنم این سخنان زیبنده آقای روحانی نیست و نمی‌تواند مردم را قانع کند.

کشوری که وارد جنگ می‌شود نباید دست خالی باشد

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهوری در مورد شرایط جنگ اقتصادی در کشور گفت: تحریم جنگ اقتصادی است که در این مدت آثار خود را هم نشان داد. اما زمانی که کشوری وارد جنگ می‌شود نباید دست خالی باشد و باید با نقشه، تدبیر و تجهیزات لازم وارد کارزار شود.

جنگ اقتصادی هرچه هست باید مدیریت شود

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اضافه کرد: به هر صورت جنگ اقتصادی هرچه هست یا باید آن را مدیریت کرد یا باید جلویش را گرفت، یا باید در آن پیروز شد. با این اوصاف من هیچ نقشه و عملی برای چیره شدن به این شرایط نمی‌بینم. آنچه که افکارعمومی هم انتظار دارد صداقت و شفافیت از طرف مسئولان است.

کد خبر 255295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha