تریبون های رسمی از پیش گویی نتیجه انتخابات پرهیز کنند

سرویس کرمانشاه ـ فرماندار هرسین گفت: تریبون های رسمی نسبت به گمانه زنی و پیشگویی در زمینه نتیجه انتخابات به هر نحو چه در فضای مجازی و چه در گفتگوها و تریبون های رسمی خودداری کنند

به گزارش کردپرس، «امیر شاه آبادی» افزود: از ساعت ۸ صبح امروز مدت زمان فعالیت تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و انتظار میرود بر اساس قانون تمام ستادهای تبلیغاتی کاندیداها محترم نسبت به تعطیلی ستادها اقدام و از هرگونه تبلیغ در سطح شهرستان خودداری کنند.

وی افزود: لازم است چند نکته را خدمت مردم عزیز بیان کنیم و اینکه به امید خدا روز جمعه بر اساس تکلیف قانونی، شرعی و ملی خودمان همگام با سراسر ایران اسلامی پای صندوق های اخذ رأی می رویم.

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: در این جا ذکر چند مطلب ضروری به نظر میرسد که اولاً : نسبت به گمانه زنی و پیشگویی در زمینه نتیجه انتخابات به هر نحو چه در فضای مجازی و چه در گفتگوها و تریبون های رسمی خودداری کنید چرا که ما حوزه انتخابیه ای که داریم دارای سه شهرستان است و هر کدام از کاندیداهای محترم در این شهرستان ها دارای آرای خاص خود هستند، بنابراین گمانه زنی در زمینه نتیجه انتخابات میتواند باعث کدورت و ناراحتی افراد مختلف بشود.

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: دوم اینکه خواهش بنده این است که نسبت به سطح ارتقاء مشارکت حداکثری حساسیت به خرج بدهیم و همه مردم را دعوت کنیم که انشاالله نسبت به تعیین سرنوشت خودشان که برای چهار سال میخواهیم نماینده خود را انتخاب کنیم هر چقدر مردم حضور بیشتر داشته باشند نتیجه بهتر ، مفید تر و خاص تر خواهد بود.

وی افزود: همه کاندیداها را به رعایت اخلاق ، امنیت و آرامش مردم دعوت می کنیم و خواهش می کنیم بعد از ۸روز تلاش و تکاپو در عرصه تبلیغات اجازه بدهند ساعات مانده به انتخابات آرامش در منطقه برقرار باشد تا مردم با خیال راحتتر در پای صندوق های رأی حاضر شوند.

این مسئول تصریح کرد: شهرستان هرسین دارای ۸۹شعبه اخذ رای است که از این تعداد۶۰حوزه در بخش مرکزی و ۲۹حوزه در بخش بیستون مستقر است و تمام شرایط برای برگزاری انتخاباتی خوب و آرام و سالم مهیاست و امیدواریم که نتیجه آن برای مردم خیر باشد.

شاه آبادی در پایان یادآور شد: تمام تلاش مردم این باشد که در ساعات اولیه رأی به شعبات اخذ رأی مراجعه کنند که با ازدهام در ساعات پایانی رأی گیری جلوگیری شود و برای حضور در شعبات همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی الزامی است.

کد خبر 254551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha