شایعه شناسایی موارد مبتلا به کرونا در قروه تکذیب شد/لزوم رعایت نکات بهداشتی

سرویس کردستان- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان شایعه شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان قروه را تکذیب کرد و از مردم خواست برای پیشگیری به این بیماری نکات بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، از صبح امروز شایعاتی مبنی بر شناسایی افراد مشکوک به کرونا در شهرستان قروه میان مردم پخش شده بود که براساس پیگیریهای خبرنگار کردپرس از طریق شبکه بهداشت و درمان قروه و دانشگاه علوم پزشکی کردستان این شایعات تکذیب و اطمینان خاطر به مردم شهرستان قروه داده شد که تا به حال هیچ موردی در خصوص ابتلای به کرونا گزارش نشده است.

بر همین اساس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت و گو با خبرنگار کردپرس با بیان اینکه تا به حال هیچ موردی مبتلا به کرونا در شهرستان قروه گزارش نشده است، اظهار داشت: لازم است مردم با مدیریت استرس در کاهش انتشار ویروس و درمان مبتلایان اقدام کنند چرا که ترس از ابتلا خود بدتر از درگیر شدن با بیماری است.

به گفته «آرزو فلاحی» در این برهه پخش شایعات وجود دارد و این مردم هستند که باید با هوشیاری به این شایعات توجه نکرده و با اعتماد کامل به مجموعه وزارت درمان و آموزش پزشکی با رعایت موارد بهداشتی به پیشگیری از این بیماری بپردازند.

او با اشاره به اینکه پای کرونا به ایران باز شده گفت که لاجرم باید کارها و تدابیر مدیریتی انجام دهند و به اقدامات پیشگیرانه بپردازند.

«فلاحی» با اطمینان خاطر به مردم گفت که به محض اینکه موردی در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مشاهده و یا شناسایی شود قطعاً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 254540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha