با تطمیع کنندگان افکار عمومی در بحث خرید و فروش رای برخورد قانونی می شود/ رصد وسایل نقلیه برای جابجایی رای دهندگان توسط پلیس

سرویس کرمانشاه ـ دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: هرگونه تطمیع افکار عمومی برای رای آوری همانند خرید رای و وعده های دیگر خلاف قانون می باشد و برابر با قانون انتخابات با متخلفین برخورد می شود.

به گزارش کردپرس «محمدحسین صادقی» امروز در جمع خبرنگاران افزود: وسایط نقلیه‌ای که مبادرت به جابجایی رای‌دهندگان از حوزه‌های انتخابیه به محل‌های دیگر می‌نمایند در مبادی ورودی شهرها و بخش‌ها توسط پلیس شناسایی و توقیف می‌شوند.

وی تاکید کرد: گروه‌های تحت نظارت دادسرا در حال سرکشی از صندوق های اخذ رای هستند و با جرایم مشهود و هر اقدامی که سلامت انتخابات را مخدوش نماید بدون مماشات برخورد قاطع می شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت:ممکن است بنا به اقتضایات خاص اقدام قضایی فوری در محل انجام نشود و تعقیب کیفری به زمان مناسب بعدی موکول شود.

صادقی در ادامه تاکید کرد: تمام مراحل برگزاری انتخابات در کرمانشاه به صورت کام رصد می شد و با متخلفان طبق قانون شدیدترین برخوردها صورت می گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه یادآور شد: در ضمن یادآوری می شود که هرگونه تطمیع افکار عمومی برای رای آوری همانند خرید رای و وعده های دیگر خلاف قانون می باشد و برابر با قانون انتخابات با متخلفین برخورد می شود.

کد خبر 254516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha