مرادنیا: انتخابات در کردستان بدون رخداد خاصی در حال برگزاری است

سرویس کردستان- استاندار کردستان گفت: حضور مردم کردستان تا این لحظه از انتخابات پای صندوق ها امید بخش بوده و انتخابات طبق روال در حال برگزاری است.

به گزارش کُرد پرس، بهمن مرادنیا دقایقی پیش در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات در کردستان با حضور پرشور مردم از همان ساعات اولیه تاکنون بدون هیچ رخداد خاصی در حال برگزاری است.

او درباره احتمال تمدید مهلت رای گیری خاطرنشان کرد: زمان انتخابات قانونا تا ساعت ۶ عصر است اما با توجه به اینکه به طور معمول بعدازظهر شعبه های اخذ رای شلوغ می شوند، آمادگی داریم که در صورت حضور پرشور مردم، تا ساعت ۱۲ تمدید شود.

مرادنیا تصریح کرد: مردم شرایط و موقعیت کشور را به خوبی درک می کنند و خوب می دانند که با توجه به شرایط موجود بین المللی، چقدر حضورشان می تواند برای جامعه جهانی پر معنا باشد.

به گفته استاندار کردستان، انتخابات نمادی از دموکراسی و مردم سالاری دینی است بنابراین این حق مسلم مردم است و باید با حضور پای صندوق های رای، این حق را برای خود محفوظ بدارند.

او یادآوری کرد: ۹۴ نفر در کردستان در ۵ حوزه انتخابیه برای کسب ۶ کرسی رقابت می کنند که یک هزار و ۲۳۴ شعبه اخذ رای به صورت سیار و ثابت در سطح استان وجود دارد.

کد خبر 254512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha