برخورد قضایی با متخلفان عرضه کالاهای بهداشتی و پزشکی در ایلام

سرویس ایلام - معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام به متصدیان داروخانه ها و مراکز فروش کالاهای بهداشتی و پزشکی در استان ایلام در خصوص هر گونه تخلفی به بهانه خبر انتشار کرونا هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، آقای ولی زاده گفت: هرگونه احتکار،اخفاء و امتناع، کم فروشی، گرانفروشی، عدم عرضه کالا محصولات بهداشتی و پزشکی یا تقلبی و غیر استاندارد از سوی داروخانه ها به مصرف کنندگان جرم تلقی و با متخلفین به شدت برخورد قضایی می شود.

وی تأکید کرد: هیچ مورد مشکوکی از ابتلاء به "کرونا" در استان ایلام وجود ندارد و دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، موارد مشکوک و مبتلا به "کرونا" در سطح استان ایلام تکذیب می نماید.

ولی زاده بیان داشت: مردم استان ایلام به اخبار کذب و شایعات بی اساس توجه ننمایند و داروخانه های در سطح استان موظفند کالاهای بهداشتی و پزشکی را به نرخ مصوب قانونی به مصرف کنندگان عرضه نمایند و هرگونه افزایش قیمت خودسرانه یا عدم عرضه کالا به مصرف کنندگان جرم تلقی و با افراد متخلف به شدت برخورد قاطع و قضایی صورت می گیرد.

ولی زاده در ادامه بیان داشت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی ‌،سازمان صنعت،معدن وتجارت، و اداره کل استاندارد ،داروخانه ها و مراکز فروش کالاهای بهداشتی و پزشکی مرکز ایلام وشهرستانهای تابعه مورد بازرسی قرار خواهند داد و در صورت مشاهده تخلف،با اخلالگران در عرضه کالاهای بهداشتی وپزشکی در محل وقوع تخلف رسیدگی و به شدت برخورد قاطع و قانونی انجام می گیرد.

وی از تمام مردم استان ایلام خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلفی در داروخانه ها با سامانه ۱۳۵ یا شماره ۰۸۴۳۲۲۲۷۴۰۱ و ۰۸۴۳۲۲۲۷۴۰۳ داخلی ۱۱۰ تماس بگیرند.

کد خبر 254507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha