99 شعبه اخذ رای در بانه آرای رای دهندگان رای جمع آوری می کند

سرویس کردستان - سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: 99 شعبه اخذ رای شامل 59 شعبه سیار و 40 شعبه ثابت در شهرستان بانه آرای رای دهندگان را جمع آوری می کند.

به گزارش خبرنگار کرد پرس محمد امین زاده روز جمعه آغاز رای گیری در شعبه چهار با اشاره به اینکه 2 هزار نفر عوامل اجرایی در انتخابات شهرستان بانه نقش آفرینی می کنند اظهار داشت: از مجموع 99 شعبه اخذ رای 35 شعبه در شهر و 63 شعبه روستاهای بانه قرار دارد که عوامل اجرای با آمادگی کامل شرایط لازم را برای رای گیری رای دهندگان در شعبه های اخذ رای فراهم کردند.

وی با بیان اینکه مردم با مشارکت و حضور خود در صحنه انتخابات پیام وحدت و همدلی خود را به دنیا می رسانند اضافه کرد: 6 هزار نفر رای اولی در بانه وجود دارد که نقش مهمی در انتخابات دارد امین زاده مهمترین اصل در برگزاری انتخابات سالم با حفظ حقوق رای دهندگان و مشارکت حداکثری عنوان کرد و گفت: توسعه جامعه نیازمند مشارکت همگانی است که این مهم در انتخابات نمود پیدا می کند.

وی گفت: 105 بازرس و اعضای هیات بازرسی بر فرآیند انتخابات در شعبه های سیار و ثابت را نظارت می کنند که سلامت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را با صیانت از آرای مردم دنبال می کنند.

امین زاده یاد آور شد: در انتخابات های گذشته مردم مرزدار شهرستان بانه در انتخابات مشارکت زیادی داشتند که امیدوارم در این دوره نیز مردم شهرستان در این انتخابات مشارکت فعال داشته باشند تا در تعین سرنوشت خود نقش آفرینی کنند.

در ادامه رئیس هیات نظارت برای انتخابات شورای نگهبان شهرستان بانه گفت: بیش از 400 نفر شامل نمایندگان هیات نظارت، بازرس و ناظراز نزدیک بر روند برگزاری انتخابات نظارت می کنند.

زاهد صالحی افزود: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات پشتیبانی خود را از نظام نشان می دهند که امر باعث اقتدار نظام در دنیا می شود.

کد خبر 254504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha