حضور مردم در پای صندوق رای نقش برآب شدن توطئه دشمنان است

سرویس آذربایجان غربی- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌ اند ولی حضور گسترده مردم در پای صندوق رای موجب نقش برآب شدن توطئه دشمنان می‌شود.

به گزارش کردپرس، محمدمهدی شهریاری صبح امروز، جمعه با حضور در دبیرستان دخترانه «پویای دانش» ارومیه، در صف مربوط به شهروندان ایستاد و رای خود را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت.

شهریاری پس از شرکت در انتخابات به خبرنگاران گفت: مردم در شرایط حساس امروز در خط مقدم قرار دارند و با استقبال گسترده و حضور پرشور در همه شعبه‌های اخذ رأی، پیام صریح خود را به دشمنان اعلام خواهند کرد.

او اظهار داشت: مجلس از ارکان مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و نقشه راه دولت را برای اداره کشور مشخص می‌کند که با توجه به این اهمیت، باید مردم با حضور پرشور، پشتوانه‌ای قوی برای نمایندگان در خانه ملت باشند.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: منتخبان مردم نیز با برنامه‌ریزی مناسب، باید حل مشکلات در بخش های مختلف را در اولویت قرار دهند و مجلس آینده باید مجلسی برای حل مشکلات مردم و حفظ منافع ملی باشد.

به گزارش کردپرس، فرآیند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی آغاز شد و در مرحله نخست تا ساعت ۱۸ ادامه می‌یابد.

12 نفر از این استان راهی مجلس یازدهم می‌شوند که از این تعداد سه نفر سهم ارومیه و یک نفر سهم هرکدام از حوزه های انتخابیه ۹ گانه دیگر شامل «سلماس»، «خوی و چایپاره»، «ماکو، شوط، پلدشت و چالدران»، «مهاباد»، «بوکان»، «میاندوآب»، «نقده و اشنویه»، «شاهین‌دژ و تکاب» و «پیرانشهر و سردشت» است.

۱۳۷ نفر در آذربایجان‌غربی برای رسیدن به ۱۲ کرسی مجلس یازدهم با هم رقابت می‌کنند.

کد خبر 254489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha