تأمین امنیت انتخابات مهم ترین رسالت نیروی انتظامی

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تدارک ویژه نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،گفت: امروز مهمترین رسالت نیروی انتظامی تامین امنیت انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار نورعلی یاری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی، الهی و سیاسی است.

وی ادامه داد: همه ملت ایران برای سربلندی کشور و انقلاب باید در سرنوشت خودشان دخیل باشند و با حضور در پای صندوق‌های رأی در بین صالحین، افراد صالح را انتخاب کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به نقش ممتاز نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در ماههای گذشته همه مقدمات این مأموریت بزرگ فراهم و تعمیرات لازم نیز اتخاذ شده است.

وی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی استفاده شده و همه کارکنان را در صندوق‌های رأی گیری در شهرها روستاها و بخش‌های استان اعزام کرده‌ایم.

سردار یاری اظهار کرد: امروز مهمترین رسالت نیروی انتظامی تامین امنیت انتخابات است و از عموم مردم درخواست داریم با فرزندان خود در مجموعه نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات، همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 254465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha