انتخابات در تمامی شعبه های مناطق کوهستانی مهاباد در جریان است

سرویس آذربایجان غربی- رییس هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس در مهاباد از بازگشایی تمامی مسیرهای روستایی این شهرستان با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری قبل از شروع انتخابات خبر داد.

خشایار صنعتی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: رای‌گیری در تمامی شعبه‌های اخذ رای مناطق کوهستانی و سخت‌گذر این شهرستان با حضور عوامل اجرایی انتخابات و استقرار صندوق‌های اخذ رای در آنها از صبح امروز آغاز شده است.

او ادامه داد: چهار شعبه این شهرستان که در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر قرار داشتند، عصر دیروز اعزام شدند و عوامل برگزاری انتخابات در سایر شعبه‌ها نیز از ساعت پنج بامداد امروز با دریافت صندوق و تعرفه‌های رای‌گیری راهی شعب شدند.

صنعتی گفت: پس از بارش سنگین برف طی روزهای گذشته، راه دسترسی به ۴۵ روستای مهاباد مسدود شده بود که با تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل راهداری، این مسیرها بازگشایی شد.

او افزود: انتقال عوامل اجرایی و صندوق‌های اخذ رای نیز با استفاده از ۱۹۵ دستگاه خودرو شامل، اتوبوس، مینی‌بوس، سواری و خودروهای دیفرانسیل‌دار صورت گرفت.

رییس هیات بازرسی انتخابات مهاباد اظهار کرد: برای اخذ رای در زندان مرکزی مهاباد، پادگان ارتش و بیمارستان امام خمینی مهاباد نیز ۲ صندوق اخذ رای به صورت سیار ساماندهی شده که در ساعت مشخص در این مناطق رای‌گیری از شهروندان بدون مشکلی انجام شود.

به گزارش کردپرس، در حوزه انتخابیه مهاباد، 120شعبه رای گیری در این شهرستان از ساعت 8 صبح آماده حضور مردم در پای صندوقهای رای گیری هستند.

حدود 157هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای شمارش شده اند که 17 هزار نفر آنها رای اولی هستند.

کد خبر 254463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha