استقرار دو گروه جدید از نظامیان آمریکایی در فرودگاه رمیلان

سرویس سوریه-دو گروه جدید از نظامیان آمریکایی برای حفاظت از منابع نفتی شمال سوریه در فرودگاه نظامی رمیلان واقع در شرق قامیشلو مستقر شدند.

به گزارش کُردپرس، منابع میدانی خبرنگار کُردپرس روز گذشته در شمال سوریه خبر دادند، دو گروه جدید از سربازان آمریکایی توسط دو بالگرد نظامی روز سه شنبه گذشته به فرودگاه نظامی رمیلان واقع در شرق قامیشلو انتقال یافتند و در این نقطه مستقر شدند.

این‌ منبع مطلع و میدانی افزود:تعداد دقیق این سربازان هنوز مشخص نیست و این اقدام بخش از افزایش حمایت ایالات متحده از نیروهای ارتش دموکراتیک‌ سوریه در شمال و شرق سوریه و پشتیبانی از ثبات در منطقه است.

شایان گفتن است، این اقدام آمریکایی‌ها پس از ملاقات جیمز جفری نماینده آمریکا در امور سوریه با مظلوم عبدی، فرمانده كل نیروهای

دموکراتیک سوریه انجام شد.

همچنین منابع کُردپرس تاکید کردند که دیدار دو طرف با هدف تأکید مجدد بر افزایش همکاری‌ها برای نبرد با داعش در منطقه و گسترش اقدامات در جهت افزایش امنیت و ثبات در شمال و شرق سوریه انجام شده است.

به گزارش کُردپرس، نوامبر گذشته وزیر دفاع آمریكا "مارك اسپر" گفت، پس از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا مبنی بر عقب نشینی از بخش هایی از شمال سوریه، ایالات متحده آمریكا برای بازگرداندن نیروهای خود به شمال و شرق سوریه تلاش خواهد كرد.

وی گفت:ایالات متحده همچنان به حمایت‌های خود از ارتش دموکراتیک سوریه ادامه می‌دهد.

کد خبر 254458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha