بازداشت چهار تروریست در کرکوک

سرویس عراق و اقلیم کردستان - وزارت دفاع عراق اعلام کرد یک تیم تروریستی چهار نفره وابسته به تشکیلات داعش که درصدد حمله تروریستی به زندان محکومان به تبعید در کرکوک بودند بازداشت شدند.

به گزارش کرد پرس به نقل از المورد نیوز، وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد تیم های وزارت دفاع در کرکوک در بازرسی هایشان توانستند یک تیم تروریستی چهار نفره را که درصدد حمله به ساختمان زندان محکومان به تبعید بودند بازداشت کنند.

براساس این بیانیه، تروریست های مذکور به انجام گشت زنی برای کسب اطلاعات درباره تعداد برج های نگهبانی در ساختمان زندان مذکور پرداختند که به طور ناگهانی توسط دستگاههای امنیتی بازداشت شدند.

بیانیه وزارت دفاع عراق می افزاید: یکی از تروریست ها، اقدام به ارائه اسامی شهروندان همکار با نیروهای امنیتی می کرد و دیگری، مدارک جعلی برای تروریست ها تهیه می کرد تا بتوانند ضمن رفت و آمد از پیگرد دستگاههای امنیتی در بخش ریاض از توابع کرکوک، در امان بمانند.

این وزارتخانه تأکید کرده است: تروریست ها در خاک کشور عزیزمان عراق، جایی ندارند و نیروهای ما به طور شبانه روزی به تعقیب آنها خواهند پرداخت تا آنها را به طور کامل ریشه کن و کشور را از لوث آنها پاک کنند.

کد خبر 24409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha