دستگیری ۳ نفر از عاملان حمله به یک کافی شاپ در جوانرود

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از دستگیری ۳ نفر از عاملان حمله شبانه به کافی شاپی در این شهرستان که منجر به زخمی شدن ۲ نفر شده بود، خبر داد.

به گزارش کردپرس، سرهنگ «بهروز فخری» اظهار داشت: شب گذشته (چهارشنبه ۸ دی) پس از اطلاع پلیس جوانرود از حمله چند نفر به یک واحد صنفی در سه راهی آموزش و پرورش این شهر تیم هایی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد چند نفر در حالی که مسلح به سلاح گرم و سرد بوده اند وارد یک کافی شاپ شده و علاوه بر بهم ریختن فضای مغازه و وارد آوردن خسارت، ۲ نفر را از ناحیه سر و گردن به صورت سطحی زخمی کرده اند.

سرهنگ فخری تصریح کرد: این افراد پس از خروج از مغازه با تیراندازی هوایی در خیابان مجاور با سلاح های سردی که در اختیار داشته اند به ۲ دستگاه خودرو سواری خساراتی وارد و سپس متواری می شوند.

رئیس پلیس جوانرود یادآوری کرد: ماموران انتظامی شهرستان با دریافت این اطلاعات به سرعت وارد عمل شده و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند در عملیات هایی جداگانه ۳ عامل اصلی این حادثه را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی همچنین با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح گرم و ۵ قبضه سلاح سرد، از شناسایی دیگر عاملان حمله به کافی شاپ خبر داد و گفت: تحقیقات برای کشف انگیزه اصلی افراد مهاجم و دستگیری دیگر همدستان آن ها ادامه دارد.

سرهنگ فخری در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش و افرادی خبر داد که به هر نیتی قصد ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه و ایجاد رعب و وحشت میان مردم خبر داد.

کد خبر 24408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha