۹ دی بزرگترین سرمایه برای انقلاب و نظام اسلامی

سرویس آذربایجان غربی- مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ارومیه گفت: در روز تاریخی و حماسی ٩دی ملت قهرمان ایران با رهبری بار دیگر تجدید بیعت کرده و به تمام مخالفان نظام و دشمنان انقلاب ثابت کردند که مردم ما همچنان با تمام وجود پشتیبان ولایت فقیه هستند.

به گزارش کردپرس، حجت‌الاسلام محمد رستمی در آیین گرامیداشت 9 دی که در تالار اجتماعات سردار شهید سلیمانی این شهرستان برگزار شد افزود: با بیان اینکه ۹ دی بزرگترین سرمایه برای انقلاب و نظام اسلامی بود گفت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

او ادامه داد: وظیفه دوستان نظام و انقلاب اسلامی این است که به موقع عمل کرده و در مقابل دشمنان تمام قد ایستاده تا در همه فتنه ها دشمنان را ناکام کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ارومیه از ۹ دی به عنوان نماد لبیک مردم به رهبری یاد کرد و گفت: در این روز تاریخی و حماسی ملت قهرمان ایران با رهبری بار دیگر تجدید بیعت کرده و به تمام مخالفان نظام و دشمنان انقلاب ثابت کردند که مردم ما همچنان با تمام وجود پشتیبان ولایت فقیه هستند.

او با اشاره به جنگ سایبری دشمنان در فضای مجازی ادامه داد: در حال حاضر ابزار دشمنان نظام، فضای مجازی است از اینرو در این شرایط باید فضای مجازی و سایبری دشمن به خوبی مدیریت شود.

حجت‌الاسلام رستمی اضافه کرد: دشمنان در فتنه ۸۸ برنامه داشتند که افتخارات گذشته و خوب نظام را نادیده گرفته و کتمان نمایند که با حضور به موقع مردم همه دسیسه ها خنثی شد.

به گزارش کردپرس، آیین‌های بزرگداشت ۹ دی امروز، امروز پنجشنبه در شهرهای مختلف آذربایجان غربی با حضور مردم همیشه در صحنه این خطه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 24393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha