90 تیم عملیاتی هلال احمر کردستان آماده ارائه خدمات امدادی هستند

سرویس کردستان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: ۹۰ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر کردستان برای ارائه خدمات امدادی در سطح جاده‌ها فعال است.

به گزارش کرد پرس، پیام جلالی گفت: در حال حاضر ۱۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، یک پایگاه کوهستان، یک پایگاه امداد هوایی و ۱۰ پایگاه پشتیبان امدادرسانی در سطح استان فعال بوده که خدمات امدادی توسط ۹۰ تیم عملیاتی در سطح استان کردستان ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر تقریبا در همه شهرستان‌های استان انبار امدادی موجود بوده و اقلام زیستی مورد نیاز در زمان بحران در این انبارها از جمله چادر، پتو، وسایل گرمازا و ... موجود است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: وجود مجمعه انبارهای پشتیبانی و لجستیک مناسب در مرکز استان، امکان پشتیبانی از عملیات‌های امدادی غرب کشور را برای جمعیت هلال احمر فراهم نموده که تیم‌های امدادی با حداکثر توان اجرایی خود آماده خدمت‌رسانی به مردم خواهند بود.

جلالی ادامه داد: علیرغم همه توانمندی‌های موجود در حوزه امداد و نجات، وجود برخی کمبودها در خصوص ارائه خدمات امدادی در چند محور استان به معضلی برای مردم استان تبدیل شده و با پیگیری‌های فراوان خوشبختانه طی سال‌جاری دو پایگاه مهم و استراتژیک در ۳ محور مواصلاتی استان کردستان در سه خروجی پرتردد شهر سنندج به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی یادآور شد: پایگاه‌های هلال احمر در سطح جاده‌های این استان فعال هستند و خدمات امدادی شبانه روزی ارائه می‌دهند که در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می‌توان برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس بگیرند.

کد خبر 24355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha