دید افقی در مهاباد به کمتر از ۳۰ متر کاهش یافت

سرویس آذربایجان غربی- رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: بارش برف همراه با مه غلیظ باعث کاهش دید افقی به کمتر از ۳۰ متر شده است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، محسن خادمی گفت: بارش برف که با مه غلیظ نیز همراه است، باعث کاهش دید افقی نیز شده و هم‌اکنون دید افقی در گردنه «قره‌بلاغ»، در محور مهاباد - بوکان و گردنه «زمزیران» در محور مهاباد - سردشت به کمتر از ۳۰ متر کاهش پیدا کرده‌است.

خادمی گفت: با شروع بارش برف تمامی عوامل راهداری در مسیر‌ها مستقر هستند و در صورت نیاز عملیات نمک‌پاشی و برفروبی را انجام می‌دهند.

او افزود: با توجه به مه غلیظ و شبنم صبحگاهی در قسمت‌هایی از گردنه، سطح جاده‌ها لغزنده خواهد بود و رانندگان بایعد ضمن رعایت فاصله طولی با وسیله نقلیه جلوی، رعایت سرعت مطمئنه را هم لحاظ کنند.

رییس اداره راهداری مهاباد گفت: هم‌اکنون ۴۰ مامور راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان حضور دارند و ۱۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز در اختیار این واحد‌ها قرار دارد؛ ضمن آنکه ۱۰ دستگاه نیز به عنوان پشتیبان در راهدارخانه مرکزی نگهداری می‌شود.

طبق اعلام اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی سامانه جدید بارشی از بامداد روز پنجشنبه وارد استان شده و این سامانه موجب بارندگی‌هایی طی روز جمعه در مناطق مختلف استان خواهدشد.

بارش برف در مهاباد نیز از بامداد امروز شروع شده است.

کد خبر 23979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha