آبفای آذربایجان غربی هم از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه انتقاد کرد

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از عملکرد ضعیف ستاد احیای دریاچه ارومیه در تخصیص اعتبارات لازم برای اجرا و اتمام این طرح مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه انتقاد کرد.

به گزارش کردپرس، در جریان بازدید رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از روند عملیات اجرایی مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه بر پیگیری های لازم برای اتمام این طرح تاکید شد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این بازدید با ارائه گزارشی از روند اجرای این طرح گفت: مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه با ظرفیت تصفیه 60 هزار متر مکعب در شبانه‌روز طراحی شده و تاکنون از 93 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

لطیف خوش سیرت افزود: اتمام این طرح علاوه بر مزایای زیست محیطی و ارتقای بهداشت عمومی، نقش مهمی نیز در احیای دریاچه ارومیه خواهد داشت.

او گفت : با بهره برداری از مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه سالانه بیش از 51 میلیون مترمکعب پساب تصفیه شده از طریق 11 کیلومتر خط انتقال وارد پیکره دریاچه ارومیه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با انتقاد از عملکرد ضعیف ستاد احیای دریاچه ارومیه در تخصیص اعتبارات لازم برای اجرا و اتمام این طرح گفت: ستاد احیای دریاچه ارومیه علی رغم تصویب اعتبارات مصوب، تا پایان سال 96 تنها به 26 درصد از تعهدات اعتباری خود عمل کرده است.

خوش سیرت با اشاره به نقش مهم مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه در توسعه شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب گفت: در حال حاضر 20 هزار انشعاب فاضلاب در شهر ارومیه آماده واگذاری است که این امر با اتمام این تصفیه‌خانه امکان پذیراست.

کد خبر 23003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha