فوت ٤٠ نفر در تصادفات محور بوکان- میاندوآب/ چه کسی پاسخگو است؟

سرویس آذربايجان غربى- نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال ۹۹ تا به امروز، ۴۰ نفر در تصادفات محور بوکان- میاندوآب فوت کردند، اما کسی مسئولیت این وضعیت را قبول نمی کنند.

به گزارش کردپرس، انور حبیب زاده در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی و استاندار آذربایجان غربی با وزیر راه و شهرسازی گفت: ١٣ سال از آغاز پروژه بزرگراه غرب کشور می گذرد و در آذربایجان غربی تنها ۶۰ درصد این پروژه اجرا شده است.

او ضمن آنکه از وزیر راه دعوت کرد که به بوکان سفر کنند تا از نزدیک شاهد محرومیت این شهرستان باشد، افزود: از سال ۹۹ تا به امروز، ۴۰ نفر در تصادفات محور بوکان-میاندوآب فوت کردند اما کسی مسئولیت این وضعیت را قبول نمی کنند.

حبیب زاده در ادامه به وضعیت راه های روستایی بوکان پرداخت و گفت: در دو سال گذشته موفق به آسفالت تنها ۱۲ کیلومتر راه روستایی شدیم آیا با این وضعیت می توان محرومیت را از چهره بوکان پاک کرد؟

نماینده بوکان در بخش دیگری از سخنان خود از کمبود دستگاه های ماشین آلات اداره راهداری بوکان به شدت انتقاد کرد.

بیستم آبان ماه امسال نیز در پی وقوع چندین تصادف منجر به فوت در این محور، نماینده بوکان در مجلس با انتقاد از وضعیت نامناسب جاده های بوکان و عدم اتمام پروژه بزرگراه بوکان _میاندوآب، دو هفته به وزارت راه و شهرسازی برای فعال سازی پروژه های راه سازی این شهرستان مهلت داده بود.

به گزارش کردپرس، پروژه بزرگراه بوکان به میاندوآب با 16میلیارد تومان بدهی، بیش از یک دهه است در انتظار تکمیل و افتتاح به سر می برد. این محور که از آن به عنوان قتلگاه هم یاد می شود، روزانه جان می گیرد اما وزارت راه و شهرسازی ١٤ سال است که فقط بازدید می کند و وعده می دهد.

جالب تر آنکه ساخت این بزرگراه چنان طول کشیده که تعدادی از کارمندان پیمانکار این پروژه در آستانه بازنشستگی قرار گرفته اند!

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

جان هایی که محور بوکان به میاندوآب می گیرد؛ وزارت راه فقط وعده می دهد!

انتقاد وزیر راه از کندی پروژه های راه سازی بوکان؛ «قرار شد تسریع کنید!»

باز هم محور بوکان به میاندوآب حادثه ساز شد/ مرگ ٢ نفر و ابهام ساماندهی این محور!

کد خبر 22988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha