پارک کتاب ایلام میزبان علاقه مندان به کتابخوانی

سرویس ایلام - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام از برگزاری ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در این استان با مشارکت همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سمیه حیدری در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی مراسم گرامی داشت این ایام با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری ایلام با اجرای برنامه متنوع در محل پارک تازه تاسیس «کتاب» واقع در خیابان مصلی شهر ایلام برگزار می شود.

وی ابراز کرد: این برنامه با اجرای برنامه متنوع مانند اجرای تئاتر در قالب طنز، قصه گویی، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین تجلیل از فعالان کتاب و کتابخوانی با حضور عموم مردم، مسئولین و مدیران ادارات و دوستداران کتاب در روز چهارشنبه مورخه ۲۶ آبان ماه در محل بوستان تازه تاسیس واقع در میدان دادگستری، خیابان مصلی، جنب بیمارستان زاگرس برگزار می شود.

حیدری گفت: با توجه به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین تمهیدات صورت گرفته از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری ایلام جهت ایجاد فضایی شاداب و بانشاط همراه با برنامه جذاب و متنوع، از اقشار مختلف مردم و شهروندان گرامی برای شرکت در این مراسم دعوت می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با بیان اینکه مطالعه کتاب و کتابخوانی از دغدغه‌های اصلی فرهنگ ایران اسلامی و ضرورت جامعه امروزی است، یادآور شد:کتاب، میراثی ماندگار، پدیده‌ای باشکوه و با ارزش، عنصری رشد آفرین و روشنگر در پهنه زندگی بشر است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می شود در برنامه های گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و توجه به کتاب، با همکاری سایر دستگاه های اجرایی، گام های مثبتی در سطح استان برداشته شود.

کد خبر 21461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha