فرمانده سپاه مهاباد از کم کاری  ارگان های اداری شهرستان انتقاد کرد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده سپاه پاسداران مهاباد از کم کاری برخی ارگان های اداری در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: ادارات اقدام به پاسکاری ارباب رجوع کرده و در انجام وظایف خود با قدرت عمل اقدام نمی کنند.

به گزارش کردپرس، سرهنگ جلیل نقشی، در نشست خبری امروز ٢٦ آبان ماه اظهار کرد: متاسفانه کم کاری های در برخی ارگان ها دیده می شود اما لازم است که با قاطعیت با فساد موجود برخورد و مبارزه شود.

او با اشاره به سیل اخیر مهاباد گفت: این سیل در حدی نبود که تمامی ارگان‌های شهرستان درگیر شوند و این مورد نشان داد که مدیریت بحران شهرستان و اقدامات مدیران نیاز به بازنگری دارد.

با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: هفته بسیج، هفته ایثار شهادت و جانبازی است و مقام معظم رهبری نمونه کامل یک بسیجی است و باید این روحیه در بین همه مسئولان وجود داشته باشد تا امنیت روانی و قضایی در جای جای جامعه احساس شود.

سرهنگ نقشی، با اشاره به شعار این هفته "بسیج پاره تن مردم است" بیان کرد: هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه شروع می شود که روز اول به عنوان "بسیج و اقتصاد مقاومتی" روز دوم به عنوان "بسیج و پژوهش" روز سوم "بسیج و مبارزه با فساد" روز چهارم "بسیج و عزت ملی" روز پنجم "بسیج و استقلال و آزادی" روز ششم "بسیج و سبک زندگی" و روز هفتم "بسیج و معنویت اخلاقی" نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه مهاباد ادامه داد: در این هفته ا ۱۰۰ برنامه در حوزه و پایگاه های بسیج اجرا می شود که و شاخص‌ترین این برنامه‌ها همایش اقتدار بسیج که در سال ٩ دی ماه مهاباد برگزار می شود. همچنین برپایی نمایشگاه به مناسبت این هفته با غرفه های متنوع، برگزاری مسابقات فرهنگی در راستای گام دوم انقلاب، غبارروبی از مزار شهدا و دیدار با خانواده شهیدان، ارائه خدمات پزشکی در پایگاههای سپاه به عموم مردم و ارسال اکیپ پزشکی به مناطق محروم شهرستان مهاباد از آن جمله اند.

او با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در محلات گفت: مسابقات فرهنگی و تولید محتوای دیجیتال نیز در فضای مجازی، بر پایی میز حکمت در مناطق محروم، پیاده روی خانوادگی در سطح شهرستان، مسابقات ورزشی، توزیع کیف و لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان محروم، همچنین پخت و توزیع غذای گرم در مناطق محروم و کمک های مومنانه، تجلیل از نخبگان علمی و فرهنگی بسیج نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در مهاباد به شمار می رود.

کد خبر 21454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha