نزاع بیشترین پرونده‌ ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: امسال پرونده مربوط به نزاع با ۱۶ هزار و ۵۰۱ مورد، بیشترین مورد را در بین پرونده‌های ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان دارد.

به گزارش کردپرس، به نقل از پزشکی قانونی آذربایجان غربی، رسول روشنی با اشاره به این تعداد پرونده‌های نزاع ارجاع شده به پزشکی قانونی استان، افزود: از این میزان بیش از ۱۲ هزار پرونده نزاع در بین آقایان بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی اظهار کرد: سال گذشته تعداد پرونده‌های نزاع ارجاع شده به پزشکی قانونی استان تعداد ۱۶ هزار و ۶۳۸ مورد پرونده بود که نشان از کاهش پرونده‌های نزاع ارجاع شده به پزشکی قانونی استان دارد.

او با بیان اینکه امسال تعداد ۳۱۹ مورد فوتی نیز در حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی در استان ثبت شده است، گفت: همچنین امسال تعداد پرونده‌های تصادفات منجر به آسیب و جراحات ۶ هزار و ۳۹۸ مورد بوده که این آمار در مدت زمان مشابه سال گذشته ۵ هزار و ۹۵۱ مورد بوده است.

روشنی با اشاره به افزایش ۷ موردی میزان غرق شدگی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیان کرد: امسال ۳۳ نفر در استان غرق شدند که از این تعداد ۲۹ نفر مرد و ۴ نفر زن بودند.

کد خبر 21357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha