شرکت نمایندگان مجلس سوریه دموکراتیک در کنفرانس سالانه حزب کارگر انگلیس

سرویس سوریه-نمایندگان "MDD" در کنفرانس سالانه حزب کارگر انگلیس شرکت کردند.

به گزارش کُردپرس، روز گذشته نمایندگان دفتر روابط عمومی شورای دموکراتیک سوریه (SDC) در کنفرانس عمومی سالانه حزب کارگر انگلیس شرکت کردند.

این حضور با دعوت رسمی حزب کارگر از "SDC" برای شرکت در کنفرانس در پایتخت لندن صورت گرفت.

حزب کارگر انگلیس یکی از بزرگترین احزاب سیاسی در انگلستان است که با حزب محافظه کار که در حال حاضر رهبری دولت را بر عهده دارد رقابت می کند.

در این کنفرانس نمایندگان دفتر روابط سوریه دموکراتیک در لندن و همچنین روخوش شیخو نماینده زنان این مرکز در انگلستان حضور پیدا کردند.

در حاشیه این کنفرانس، نمایندگان روابط عمومی شورای دموکراتیک سوریه اعضای حزب کارگر انگلیس و نمایندگان پارلمان انگلیس و چهره‌های علاقمند به مسئله سوریه را برای شرکت در سمینار گفتگو دعوت کردند.

در طول نشست هم اندیشی، آقای مسعو کاسو، نماینده دفتر روابط عمومی در مورد چشم انداز شورای دموکراتیک سوریه برای حل بحران در سوریه و تلاش های آن‌ها برای دستیابی و راه حل نهایی و جامع برای صلح در سوریه صحبت کرد.

نماینده SDC تصویری از شرایط غم انگیز مردم سوریه پس از بیش از یک دهه از آغاز جنگ و عدم وجود نشانه های واقعی برای حل بحران سوریه مطالبی را ارائه کرد.

کاسو همچنین در مورد فداکاری های نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) برای شکست دولت اسلامی (داعش) پس از "نبرد باغوز" در حومه دیرالزور در مارس 2019، با کمک ائتلاف بین المللی صحبت کرد.

کد خبر 18275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha