معاونت اهل سنت در سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه تشکیل شود

سرویس آذربایجان غربی- عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: حداقل انتظار اهل سنت ارومیه، ایجاد معاونت امور اهل سنت در سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه است.

به گزارش کردپرس، صادق توکلی مهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر بیان کرد: شورای ششم در قدم اول تصمیم بر ارایه خدمات عادلانه و توزیع امکانات در نقاط مختلف شهر را گرفته است.

او ادامه داد: متاسفانه شرایط شهر طوری شده که برخی افراد بدخواه به دنبال سواستفاده از موضوعات مختلف هستند.

این عضو شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: آرامستان واقع در اسلام آباد جزء زمین های ملی بوده و منازلی هم در جوار این آرامستان ساخته شده است. این قبرستان نیاز به فنس کشی، ایجاد روشنایی، دوربین مداربسته و آسفالت مسیر رفت و برگشت است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: حداقل انتظار اهل سنت ارومیه، ایجاد معاونت امور اهل سنت در سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه است.

توکلی مهر بیان کرد: در باغ رضوان هم که زمین های ملی است از آنجا خاک برداری شده و روی ساختمان‌های همجوار آنجا ریخته شده و سبب بدبینی شده است.

او با اشاره به اینکه محله کشتارگاه و اسلام آباد از مناطق قدیمی شهر و فاقد امکانات رفاهی و خدماتی هستند، گفت: همچنین در منطقه کشتارگاه تا به امروز هیچ فرهنگسرای احداث نشده اما اخیرا جانمایی ساخت فرهنگسرا در این محله انجام شده که خواستاریم سریعا دستور ساخت این مجموعه در اولویت شهرداری ارومیه قرار گیرد .

عضو شورای شهر ارومیه ادامه داد: گفت: گاها برای انجام کارهای بسیار کوچک در مناطق شهری تعلل می کنند مثلا" تعویض تیرهای چوبی برق در طرزیلو یا برداشتن یک تیر برق در وسط دوربرگردان اسلام آباد چقدر هزینه در بردارد؟

توکلی مهر اظهار کرد: چرا به بهانه نبود زمین در محله اسلام آباد شاهد فعالیت مدرسه سه شیفته باشیم؟ چرا نباید فضای سبز داشته باشیم؟ چرا باید فاضلاب الواج بخاطر تملک یک قطعه زمین متوقف شود؟

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: عدم تکمیل فاضلاب اسلام آباد و بوجود آمدن باتلاق در اطراف خیابان گل سرخ منجر به نارضایتی شهروندان شده است.

کد خبر 16353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha