پنج حوزه  آماده  ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در کردستان

سرویس کردستان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه در این استان شامل (سنندج، سقز، بیجار، قروه و مریوان) آمادگی لازم را جهت ثبت نام داوطلبان از تاریخ ۱۰ تا ۱۶ آذر ماه جاری دارند.

به گزارش کُرد پرس، به نقل از ایرنا، حسین خوش‌اقبال افزود: ستاد انتخابات این استان با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها، نهایت تلاش خود را برای جلب مشارکت و حضور حداکثری مردم در این رخداد مهم سیاسی در چارچوب قانون استفاده می‌کند.

خوش‌اقبال گفت: افراد علاقمند و توانمند از احزاب، گروه‌های سیاسی و سلایق مختلف در استان باید در این رقابت سیاسی شرکت کرده تا با حضور خود زمینه را برای مشارکت و حضور حداکثری مردم و توسعه روز افزون استان فراهم کنند.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی کشور که هجمه‌ها و تهدیدات دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی بیشتر شده و با تحریم اقتصادی، تلاش برای ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور همه سعی خود را ضربه زدن به ایران اسلامی بکار گرفته اند، حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند بار دیگر یاس و ناامیدی را به اردوی د شمن هدیه می‌کند.

خوش اقبال اضافه کرد: مقدمات لازم برای شروع رسمی مراحل مقدماتی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کردستان همزمان با سراسر کشور انجام شده و حوزه های انتخابیه پنجگانه آمادگی کامل برای ثبت نام داوطلبان این دوره از انتخابات را دارند.

رییس ستاد انتخابات استان کردستان یادآور شد: دست اندرکاران ستادهای انتخابات در استان کردستان و عوامل اجرایی بدون جانبداری و در کمال بی طرفی و عدالت شرایط را برای حضور و ثبت نام داوطلبان از سلایق و گروه‌های مختلف سیاسی آماده کرده تا شاهد یک انتخابات باشکوه و مشارکت و حضور حداکثری مردم در دوم اسفند ماه امسال و انتخابات نمایندگی شایسته باشیم.

وی تاکید کرد: در این راستا فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه در این استان شامل (سنندج، سقز، بیجار، قروه و مریوان) آمادگی لازم را جهت ثبت نام داوطلبان از تاریخ ۱۰ تا ۱۶ آذر ماه جاری دارند ضمن اینکه مجریان انتخابات همگام با هیات‌های نظارت، سلامت و صیانت از آرای مردم را به عنوان حق الناس وظیفه قانونی و شرعی خود دانسته و رعایت مُر قانون را فصل الخطاب می‌دانند.

کد خبر 158567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha