۲ کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کشتی زنان دعوت شدند

سرویس کرمانشاه- ایرنا- رییس هیات کشتی استان کرمانشاه اعلام کرد که ۲ نفر از زنان کشتی‌گیر کرمانشاه به منظور حضور در رقابت‌های جهانی آلیش(کتش با کمربند) به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش کُرد پرس به نقل از ایرنا، محمدحسین محبی اظهارداشت: اردوی تیم ملی به منظور حضور در رقابت های جهانی یکم تا دهم دی ماه در محل خانه کشتی تختی استان البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: در وزن ۷۰ کیلوگرم خانم ندا مرادی گروسی و در وزن +۷۵ کیلوگرم خانم هانیه عاشوری نمایندگان استان کرمانشاه در این اردو هستند.

به گفته رییس هیات کشتی استان کرمانشاه، بانوان کرمانشاهی به منظور کسب پیراهن تیم ملی آلیش از آمادگی کافی برخوردارند.

نایب رییس زنان فدراسیون کشتی در روزهای گذشته گفته بود که تیم ملی آلیش زنان ایران در پیکارهای جهانی که اواخر دی در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

«فاطمه درخشانی» افزود: پیگیری برنامه‌های کشتی زنان در دستور کار قرار دارد و به همین منظور نخستین برنامه ما حضور در رقابت‌های جهانی کشتی آلیش خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به زودی اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آلیش زنان برای حضور در این رقابت‌ها آغاز می‌شود و امیدوارم که نمایندگان کشورمان با انجام تمرینات منظم و کسب آمادگی لازم، نتایج خوبی را در این مسابقات کسب کنند.

کد خبر 158565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha