مرز مهران دوباره بسته شد/ مردم فعلاً به مرز مهران نیایند

سرویس ایلام - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: مرز بین المللی مهران با توجه به تحولات و ناآرامی های چند روز اخیر در کشور عراق از ساعت ۲۴ پنج شنبه شب ۷ آذرماه تا اطلاع ثانوی بسته می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس،محمد نوذری با اعلام این خبر گفت: با توجه به ناآرامی های چند روز اخیر در کشور عراق، از ساعت ۲۴ پنجشنبه شب تا اطلاع ثانوی، مرز مهران برای حفظ امنیت زائران بسته خواهد شد.

وی با بیان این که با توجه به بسته شدن مرز مهران از مردم عزیز، زائران و مسافران درخواست می شود که تا اطلاع ثانوی از مراجعه به مرز مهران با هدف سفر به کشور عراق خودداری کنند، افزود: تا اطلاع ثانوی و آرام شدن تنش های موجود در کشور عراق، این کشور آمادگی پذیرش زائران و مسافران را ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان این که مسافران و زائران عتبات عالیات سفر خود را به کشور عراق به تاخیر بیاندازند، گفت: بر این اساس مردم عزیز و زائران عتبات عالیات تا اطلاع ثانوی از مراجعه و حضور در مرز مهران خودداری کنند.

نوذری یادآور شد: این امر در راستای حفظ امنیت و سلامت و امنیت زائران و مسافران است، تصریح کرد: در حال حاضر، بیشتر نقاط کشور عراق از جمله شهرهای مذهبی این کشور مانند کربلا و نجف با ناآرامی هایی مواجه است و حفظ امنیت و سلامت زائران و مسافران به مقصد کشور عراق مبنای این امر بوده است.

کد خبر 158556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha