برگزاری جلسه ویژه پارلمان عراق برای بررسی حوادث استان ذی‌قار

سرویس عراق و اقلیم کردستان - ریاست پارلمان عراق از نمایندگان درخواست کرد که پس فردا در یک جلسه ویژه در رابطه با تحولات اوضاع در استان ذی قار حضور یابند.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، ریاست مجلس نمایندگان این کشور شامگاه پنج شنبه با صدور بیانیه ای از اعضای مجلس درخواست کرد که روز یک شنبه هفته آینده (پس فردا) در یک جلسه ویژه حضور یابند جایی که قرار است در جریان آن، تحولات اوضاع استان ذی قار مورد بررسی قرار بگیرد.

در این بیانیه همچنین از کمیسیون حقوقی مجلس نمایندگان عراق درخواست شده که به بررسی پیش نویس قانون کمیسیون عالی مستقل انتخابات و پیش نویس قانون انتخابات مجلس ادامه دهد و همه نقطه نظرات در رابطه با آنها را تکمیل کند تا به رای گذاشته شوند.

ریاست مجلس نمایندگان عراق در پایان بیانیه خود نیز تاکید کرده که هفته آینده شاهد رای گیری بر سر پیش نویس قانون های کمیسیون عالی مستقل انتخابات و انتخابات مجلس خواهد بود.

لازم به ذکر است که برخی گزارش های خبری از کشته شدن دست کم 25 معترض و زخمی شدن نزدیک به 250 تن دیگر در جریان حوادث خونین روز پنج شنبه در استان ذی قار در جنوب عراق حکایت دارند.

کد خبر 158543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha