فعالیت غیرقانونی دلالان در حوزه سلامت آسیب شناسی شود

سرویس آذربایجان غربی- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: فعالیت غیرقانونی دلالان در حوزه سلامت و عدم ساماندهی پایانه های مرزی جزو مشکلات اساسی این حوزه است.

به گزارش کردپرس، جلیل جباری در کمیته راهبردی گردشگری سلامت استان اظهار کرد: توافق نامه همکاری مشترک بین وزارت میراث فرهنگی و وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منظور گسترش همکاری های مشترک و اجرای هرچه بهتر قوانین و مقررات موجود بین این دو دستگاه امضا شده است .

او با اشاره به تلاش ها جهت رفع مشکلات گردشگری سلامت استان تاکید کرد: گردشگری سلامت یکی از موضوعات مهم و اساسی در گردشگری استان است اما یک سری ضعف ها و مشکلاتی در استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری سلامت وجود دارد که باید با همکاری اداره کل میراث آذربایجان غربی و دانشگاه علوم پزشکی استان و همکاری بخش خصوصی آسیب شناسی شده و خروجی مثبت داشته باشند.

جباری افزود: فعالیت غیرقانونی دلالان در حوزه سلامت در مرزها و داخل استان، وجود ارتباط پولی بین بیمار و پزشک، نبود پایگاه های اطلاع رسانی و عدم ساماندهی پایانه های مرزی جزو مشکلات اساسی حوزه سلامت است که باید جهت رفع این مشکلات آسیب شناسی حوزه گردشگری سلامت انجام بگیرد.

او ادامه داد: در این راستا و برای حل مشکلات این حوزه از بخش خصوصی دعوت به عمل شد و وزارت بهداشت درمان نیز به طور صریح به موضوع رسیدگی کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان گفت: ضروری است تا شرکت های مجاز که مورد تایید وزرات بهداشت هستند نیز تعیین شوند تا در موضوعات مربوط به مشکلات در حوزه گردشگری سلامت ورود پیدا کنند.

کد خبر 147926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha