فیلم کارگردان مهابادی به جشنواره انگلستان راه یافت

سرویس آذربایجان غربی- رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: فیلم کوتاه داستانی «سمفونی شهر» به کارگردانی «سینا الیاسی‌زاده» فیلمساز اهل این شهرستان به جشنواره «لیفت‌آف» انگلیس راه یافت.

رحیم بایزیدی در گفت و گو با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: جشنواره «لیفت‌آف» انگلستان که رویدادی مستقل و سینمایی است فعالیت خود را از سال ۲۰۱۲ به منظور کشف استعدادهای جوان و مردمی در سطح بین‌المللی آغاز کرده است.

وی ادامه داد: «سینا الیاسی‌زاده» کارگران جوان۲۳ ساله مهابادی که فعالیت فیلمسازی را برای نخستین بار از سینمای جوانان مهاباد آغاز کرده و تاکنون علاوه بر «سمفونی شهر» فیلم‌های داستانی «همه جا بدون من»، «هیوا» و «شکاف» را نیز کارگردانی کرده‌است.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: اینبار نیز الیاسی زاده با فیلم کوتاه «سمفونی شهر» که به مدت ۶ دقیقه و با موضوع اجتماعی است به جشنواره انگلستان راه یافته است.

بایزیدی ادامه داد: فیلم به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان مهاباد و همکاری «میدیا معروفی» تولید شده‌است و«بختیار پنجه» به عنوان بازیگر، «جوانرو قادریان» به عنوان تصویربردار و ابراهیم بومی به عنوان صداگذار از عوامل تولید این فیلم کوتاه هستند.

گفتنی است؛ جشنواره«لیفت‌آف» انگلیس به صورت ماهیانه و آنلاین برگزار می‌شود، بازدیدکنندگان به فیلم‌های برتر امتیاز خواهند داد و در نهایت چهار داور بازبینی فیلم‌های برگزیده را معرفی خواهند کرد و برگزیدگان جشنواره در اکران عمومی معرفی خواهند شد.

کد خبر 146972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha