کشف 231 کیلوگرم مرغ قطعه شده غیر قابل مصرف در کارگاه غیر مجاز

سرویس کردستان - معاون سلامت دامپزشکی کردستان گفت: یک کارگاه فاقد پروانه بهداشتی قطعه بندی مرغ در شهرستان سنندج شناسایی شد و در بازرسی از آن 231 کیلوگرم مرغ قطعه شده غیرقابل مصرف کشف شد.

ناصر مخدوم در گفت و گو با خبرنگار کُرد پرس، اظهار کرد: بازرسان اداره کل دامپزشکی کردستان در ادامه انجام وظایف شبانه روزی خود برای تامین بهداشت و سلامت فرآورده های خام دامی خود، یک کارگاه فاقد پروانه بهداشتی قطعه بندی مرغ در شهرستان سنندج را شناسایی کردند.

وی افزود: در این بازرسی یک کارگاه که بدون داشتن مجوزهای قانونی و به ویژه مجوز بهداشتی که در فضایی کاملا غیر بهداشتی اقدام به قطعه بندی مرغ می کرد، شناسایی شد و بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضا مقادیر ۲۳۱ کیلوگرم مرغ قطعه شده غیر قابل مصرف نیز ضبط شد.

معاون سلامت دامپزشکی کردستان ادامه داد: پرونده برای این امر غیر قانونی تشکیل و برای تصمیم گیری نهایی به مراجع قضایی ارجاع شد.

مخدوم از مردم استان کردستان درخواست کرد فرآورده های مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مورد تائید اداره کل دامپزشکی استان تامین کرده و در صورت مواجه با موارد مشکوک در این خصوص، مراتب را از طریق سامانه پیغام گیر 1512 این اداره اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 14111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha