کشف ۶ کیلو موادمخدر در آبدانان / محموله قاچاق میلیاردی در هلیلان متوقف شد

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۶ کیلو موادمخدر در آبدانان و توقیف محموله قاچاق میلیاردی در هلیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت راننده ای در زمینه خرید و فروش مواد مخدر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان آبدانان و سربازان گمنام امام زمان (عج) این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طی هماهنگی با مرجع قضایی، خودرو مسافربری مورد نظر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محورهای مواصلاتی متوقف شد و از خودرو توقیفی مقدار ۶ کیلو گرم مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد در شهرستان هلیلان خبر داد.

القاصی مهر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان هلیلان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه، حین کنترل خودروهای عبوری ۲ دستگاه خودروی سواری ایکس ۶۰ و سمند را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از اين ۲ خودرو بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ عدد انواع سس خوراکی غیر مجاز و اقلام برقی همچون ۳۶ دستگاه کتری برقی، ۱۹ دستگاه اتو بخار و... که همگی قاچاق بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله های قاچاق را ۱۰ میلیارد و پانصد میلیون ریال تعیین کرده اند، ادامه داد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائي معرفي و خودروهای متهمان به پارگینگ منتقل شدند.

کد خبر 14107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha