پرونده قضایی شهرداری ارومیه بیش از ۲۵ جلد است/ کارشناسی ها ادامه دارد

سرویس آذربایجان غربی- دادستان عمومی و انقلاب ارومیه گفت: پرونده شهرداری ارومیه در بیش از ۲۵ جلد، حجیم و گسترده بوده و کارشناسی ها ادامه دارد. کارشناسی ها در خصوص پرونده قضایی شهردار سابق ارومیه ادامه دارد.

به گزارش کردپرس، حسین مجیدی امروز ۳۱ خرداد در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران که در دادگستری استان برگزار شد، در خصوص پرونده قضایی شهردار سابق ارومیه افزود: پرونده شهرداری ارومیه بیش از ۲۵ جلد، حجیم و گسترده بوده و کارشناسی ها ادامه دارد.

او ادامه داد: پرونده شهردار سابق ارومیه تمام حوزه های شهرداری را شامل می شود لذا طولانی شدن زمان رسیدگی کاملا طبیعی است.

مجیدی اظهار کرد: وثیقه شهردار سابق از تهران ارائه شده بود اما پس از بررسی و اطلاع از مخدوش بودن آن در رهن بانک، وثیقه رفع و متهم به زندان بازگشت.

او با بیان اینکه دادگاه شهردار بازداشتی ارومیه، غیر علنی برگزار شود گفت: مگر بنا به نظر قاضی دادگاه این شرایط تغییر کند. اما در هر حال شهردار اولین فرد در مظان اتهام است و تحقیق از او و همه عوامل مربوطه ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با بیان اینکه لیست اراذل و اوباش استان را در اختیار داریم، گفت: تعداد اراذل و اوباش در استان انگشت شمار است، مردم احساس امنیت داشته باشند و رویکرد دستگاه قضایی برخورد جدی با اراذل و اوباش است و در این راستا برنامه مدونی داریم.

به گزارش کردپرس، ٢٢ دی ماه سال ٩٩، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه توسط نیروهای اطلاعاتی به اتهام فساد مالی دستگیر شد.

پیش از آن هم چندین شهردار منطقه و مدیران میانی در مجموعه مدیریت شهری ارومیه بازداشت شده بودند.

کد خبر 12051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha