برخی ها از سهم خواهی در دولت آینده پرهیز کنند

سرویس کردستان- دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: همانگونه که مردم کردستان با مشارکت در انتخابات به شیطنت‌ها پاسخ دادند، برای تشکیل دولت انقلابی نیز همت کنند و برخی‌ها هم از سهم‌خواهی در این دولت پرهیز کنند.

به گزارش کرد پرس، محمود الله‌ مرادی در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها، ملت ایران با حضور و مشارکتی حداکثری و آگاهانه در انتخابات به شعارهای پوچ دشمنان در تحریم انتخابات، نه گفتند و بار دیگر وفاداری خود را به نظام ثابت کردند.

الله ‌مرادی در ادامه با بیان اینکه مردم کردستان با مشارکت قابل قبول خود در انتخابات انصافا با همه شیطنت‌ها پاسخ محکم دادند، گفت: مردم با حضور پای صندوق‌های رای نه بزرگی به داعیه‌داران حقوق مردم کرد و کردستان دادند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خبرنگاران رسانه‌ها برای فعالیت در ایام انتخابات، گفت: رسانه‌ها در این عرصه مهم واقعا احساس تکلیف و دین کردند و به بهترین شیوه ممکن انجام وظیفه کردند.

الله ‌مرادی افزود: صدا و سیما کردستان به عنوان رسانه ملی زمینه را بدون جانبداری خاص فضا را برای همه نظرها و دیدگاه‌ها باز کرد و بهترین خروجی داشت.

وی اظهار کرد: مردم کردستان همه انقلابی هستند، برخی‌ها در دوره قبل ادعا می‌کردند که مردم کردستان اصلاح‌طلب هستند، واقعیت این است که رأی مردم انقلاب و پشتیبانی نظام است.

الله‌ مرادی اذعان کرد: فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد که پیشینه قوی در زمینه مدیریت و مبارزه با فساد و رانت‌خواری دارد و امیدواری برای مردم ایجاد شده هست.

وی اضافه کرد: با اتمام انتخابات باید رفاقت را جایگزین رقابت کرد و از زخم‌زبان زدن خودداری کرد و زمینه را برای آرامش روحی و روانی در جامعه فراهم سازیم.

الله ‌مرادی افزود: نظام جمهوری اسلامی 42 سال است در این استان تلاش می‌کند، ما یک استان عقب افتاده بودیم که حتی مراکز شهر آن هم برق نداشت امروز به برکت این نظام خدمات به دورترین روستاهای استان رسیده است.

وی گفت: در این دولت اقدامات خوبی انجام شد البته نقاط ضعفی هم وجود داشت و نباید آنچه انجام شده را نادیده بگیریم، کسانی که تلاش کردند امروز رو سفید هستند و کسانی که در مسیر خدمت درست عمل نکردند و مردم را با این میزان مشکلات مواجه کردند فردای قیامت باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه کسانی که مسئولیت داشتند و به مسئولیت خود عمل نکردند به گونه‌ای که مردم برای جزئی‌ترین نیازها در مشکلات باشند باید به خدا پاسخ دهند، گفت: امروز این رسالت تک تک افراد جامعه است که به دولت جوان آینده کمک کند تا بتواند از این مشکلات عبور کنند.

الله‌ مرادی در ادامه اضافه کرد: همه جریان‌های سیاسی باید از بگو و مگوهای خسته‌کننده و آزاردهنده که هیچ سودی برای مردم و نظام ندارد خودداری کنند امروز باید همه در مسیر رسیدن به ایران قوی و قدرتمند تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: کسانی که برای سهم‌خواهی در ستادهای انتخاباتی فعالیت کرده‌اند باید فضا را برای نخبگان جوانی که می‌توانند کار کنند باز نمایند و به جای سهم‌خواهی زمینه را برای حرکت رو به جلوی دولت قوی و مردمی بهره بگیرند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: کسانی که در ستادهای انتخاباتی فعالیت کرده‌اند ملاکشان خدایی باشد نه سهم‌خواهی، و بر همین اساس میدان را برای فعالیت دولت باز کنند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه همه از اعضای ستاد امر به معروف هستند، گفت: امروز انتظار از جامعه رسانه مطالبه‌گری است رسانه‌ها باید شعارهای انتخاباتی که داده شده جامه عمل پوشانده شود.

الله‌مرادی گفت: امر به معروف و نهی از منکر جایگاه والایی دارد نباید آن را در موضوع حجاب و عفاف خلاصه کنیم عامه مردم باید متوجه باشند که اگر در نقطه‌ای منکری صورت گرفت تذکر بدهند و اگر معروفی دیدند، تشویق کنند.

وی افزود: خبرنگاران در جایی که متوجه شدند که رانت و یا فامیل‌بازی صورت می‌گیرد با انتقاد سازنده و قانونمند ورود کنید و ستاد امر به معروف و نهی از منکر قطعا از چنین خبرنگاران و رسانه‌ها حمایت می‌کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان رسیدگی به وضعیت شهر با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و افراد صاحب‌نظر را از مهمترین وظایف شوراهای شهر و روستا دانست و گفت: هم و غم شوراها باید خدمت در حوزه‌های مختلف باشد و خود را شورای شهر بدانند و از برخی سهم‌خواهی‌ها خودداری کنند.

کد خبر 12048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha