سرمایه گذاری در حوزه مخابراتی زیرساخت های مرز باشماق را توسعه می دهد

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در مرز باشماق زیرساخت‌های مناسب فیبرنوری ایجاد و به بهره‌برداری رسیده و سرمایه گذاری در حوزه مخابراتی زیرساخت های مرز باشماق را توسعه می دهد.

به گزارش کُرد پرس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه مرز رسمی باشماق شاهراه مبادلاتی و مولفه‌های اقتصادی و بازرگانی استان است، اظهار کرد: احداث ساختمان استاندارد و حداقل‌های مخابراتی ارتباطی در این منطقه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در مرز باشماق زیرساخت‌های مناسب فیبرنوری ایجاد شده و به بهره‌برداری رسیده است، افزود: هم اکنون اقدامات اجرایی از جمله فعالیت‌های گمرکی، گذرنامه مسافرین، امورات بانکی و اقتصادی در پایانه مرزباشماق بر بسترهای مخابراتی انجام می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه سرمایه‌گذاری چشمگیری در راستای تامین تجهیزات مخابراتی مورد نیاز در بازارچه باشماق صورت گرفته است، ادامه داد: در حال حاضر تجهیزات موجود در کانکس استقرار یافته در باشماق بروزرسانی شده است.

حکمت از دستگاه های متولی خواستار مرتفع کردن مشکل واگذاری زمین مناسب برای فضای استاندارد و مخابراتی در راستای تضمین و تداوم خدمات با کیفیت و پایدار ارتباطی و توجه به سرمایه‌گذاری گسترده زیرساخت‌های مخابراتی شد.

وی با اشاره به اهمیت اقتصادی و تجاری مرزباشماق و حضور چشمگیر تعداد مشتریان مخابراتی بخصوص در دو حوزه ثابت و سیار، بیان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهره‌مندی مشتریان از خدمات مخابراتی با کیفیت، اقدامات مناسبی در این نقطه صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به نقش زیرساخت‌ها و سرویس‌های مخابراتی با هدف تسریع در انجام کارهای مبتنی بر دیتا اشاره کرد و یادآور شد: طبق بررسی‌های به عمل آمده که به صورت مدون انجام می‌شود نیاز های ارتباطی و مخابراتی مشتریان کنترل می‌شود و در صورت لزوم نسبت به ارتقا زیرساخت‌ها و امکانات موجود در مرز باشماق پروژه‌های مخابراتی به لحاظ کیفی ارتقا داده می‌شوند.

حکمت با اشاره به اهمیت و حساسیت برقراریِ ارتباط در مرز باشماق، گفت: در صورت اختلال احتمالی و قطعی ارتباط تمام فعالیت‌های متمرکز در مرز باشماق مختل می‌شود که تمام تلاش مخابرات منطقه بر تداوم و برقراری ارتباطی بدون مشکل است.

وی با بیان اینکه کیفیت ارتباط و خدمات مخابراتی در مرز بین‌الملل باشماق مریوان به صورت شبانه‌روزی توسط همکاران کنترل و مانیتورینگ می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه در طول چند سال اخیر ارتباط پایدار مخابراتی با بالاترین کیفیت در این نقطه برقرار بوده است که تداوم این مهم همواره مورد توجه مجموعه مخابرات منطقه قرار دارد.

کد خبر 11431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha