تایید صلاحیت شدگان نهایی انتخابات شوراهای سردشت به ۶۲ نفر رسید

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار سردشت گفت: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر، ۶۲ نفر از تایید صلاحیت شدگان نهایی در چهار حوزه شهر سردشت، نلاس، میرآباد و ربط اعلام شد و در مجموع چهار نامزد زن در این حوزه ها وجود دارد.

به گزارش کردپرس، اقصی نخشی پور در گفت و گو با صدا و سیمای مرکز استان افزود: از این تعداد ۱۹ نفر در شهر سردشت به عنوان نامزد انتخابات حضور دارند که یک نفر از آنها زن بوده و در مجموع برای کسب پنج کرسی شورای شهر باهم رقابت می کنند.

او ادامه داد: برای شهر ربط هم اسامی ۱۷ نامزد معرفی شده است که از این تعداد ۲ نفر زن بوده و برای پنج کرسی این شهر با هم رقابت دارند.

فرماندار سردشت اضافه کرد: اسامی ۱۲ نفر نیز در شهر میرآباد به عنوان نامزد نهایی معرفی شده است که تمامی آنان مرد هستند. همچنین ۱۴ نفر به عنوان نامزد نهایی در شهر نلاس معرفی شدند که از این تعداد هم تنها یک نفر زن است.

نخشی پور اظهار داشت: دستورالعمل های لازم به نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اعلام شده و هر نامزد در سطح شهر می تواند یک ستاد برای تبلیغات و معرفی خود و برنامه هایش دایر کند.

او با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی مجریان انتخابات، افزود: اعضای هیات بازرسی شهرستان سردشت با پایش و کنترل تبلیغات نامزدها، هرگونه تخلف و اقدام غیر اخلاقی را به هیات بازرسی استان گزارش خواهند داد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 11427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha