بیانیه جمعی از خادمان  کُرد آذربایجان غربی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰

سرویس آذربایجان غربی- جمعی از خادمان مردم استان آذربایجان غربی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ در بیانیه ایی اعلام کردند: با تجزیه و تحلیل برنامه کاندیداهای محترم ریاست جمهوری برنامه های دکتر سید ابراهیم رئیسی از جمله مبارزه با رانت و فساد و همچنین حمایت از اشتغال و تولید با پیشینه سیاسی و صداقت ایشان در گفتار و عمل و مدیریت جهادی در قوه قضاییه ایشان را پیشگام تر از بقیه دیدیم و معتقدیم بهترین گزینه برای شرایط امروز کشور بوده و انتظار داریم به آحاد مردم شریف ایران بخصوص مردم عزیز کرد از ایشان حمایت نمایند.

به گزارش کردپرس، در متن این بیانیه آمده است؛ مردم شریف کُرد زبان و اهل سنت آذربایجان غربی و سراسر ایران اسلامی استحضار دارید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای کشور قرار داریم. بی شک عرصه ای سرنوشت ساز و تاریخی در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

همگان مستحضرید در ۸ سال گذشته شرایط سختی بر مردم ایران عزیز از هر قوم و نژادی گذشت که در تاریخ این مرز و بوم هرگز فراموش نخواهد شد. تورم، بیکاری، فقر، فساد، لجام گسیختگی اقتصادی، عدم برنامه و وعده های واهی و بی اثر مردم را به شدت آزار داد. یاس و ناامیدی سراسر کشور را فرا گرفت و علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری عملا اقدامی ملموس صورت نگرفت. ترمیم شرایط فعلی و جفایی که بر مردم گذشت بسیار سخت است و بدون تردید تداوم وضعیت فعلی کشور امکان‌پذیر نیست و آستانه تحمل مردم از حد گذشته است.

با این تفاسیر باید اذعان داشت که مدیریت اجرایی کشور در دست شیفتگان واقعی خدمت قرار گیرد که با برنامه‌ ای جهادی عملگرایانه و متکی بر مردم مسیر فعلی را اصلاح و مملکت را از گرفتاری ها رهایی بخشند.

بنابراین ما جمعی از خادمین و دلسوزانه کُرد آذربایجان غربی که بارها مورد لطف و عنایت مردم قرار گرفته‌ایم وارد این عرصه شده و به صراحت اعلام می‌کنیم که دیگر رای مردم ما بازیچه هیچ جریان سیاسی نخواهد شد. مگر اینکه صداقت و شفافیت را سرلوحه کار قرار دهند و نسبت به مردم شریف و نجیب ایران اعم از کُرد، ترک، فارس، عرب، لر و دیگر قومیت‌های عزیز تعهد و برادری و برابری را در عمل ثابت کرده باشند.

ناگفته نماند که کُردها و ترکها سال‌هاست برادری را در استان رنگین کمان اقوام ثابت کرده‌اند و این برادری علی‌رغم میل بدخواهان برای عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران تداوم خواهد داشت.

بزرگواران سالهاست که برخی جریانات سیاسی به راحتی با شعار های جذاب و فریبنده رای کُردها را به سمت خود جذب و بعد از اخذ رای این مردم نجیب، کردها فراموش شده ترین مردم در نگاه دولتمردان بوده‌اند. اما این بار معتقدیم که نباید این اشتباه تکرار شود و آنها رای من و شما را حق مسلم خود بپندارند. بر همین اساس با تجزیه و تحلیل شرایط حساس کشور اولاً دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو مورد انتظار است و ثانیاً اینکه با تجزیه و تحلیل برنامه کاندیداهای محترم ریاست جمهوری برنامه های دکتر سید ابراهیم رئیسی از جمله مبارزه با رانت و فساد و همچنین حمایت از اشتغال و تولید با پیشینه سیاسی و صداقت ایشان در گفتار و عمل و مدیریت جهادی در قوه قضاییه ایشان را پیشگام تر از بقیه دیدیم و معتقدیم بهترین گزینه برای شرایط امروز کشور بوده و انتظار داریم آحاد مردم شریف ایران بخصوص مردم عزیز کُرد از ایشان حمایت نموده و این بار باید رای بیرون آمده از صندوق‌ها در مناطق کردنشین کشور و جامعه اهل سنت معنی و مفهوم دیگر را تداعی کند که نشانگر آگاهی، بصیرت و بیداری مردم فهیم ما بوده که سال‌ها یک جریان سیاسی کشور رای آنها را جذب و هیچ اقدام عملی در مسیر وفای به عهد از آنها ندیده‌ایم.

مطمئن باشید پس از پیروزی در انتخابات با پشتوانه رای حداکثری شما عزیزان به دکتر سید ابراهیم رئیسی مسیر مطالبه‌گری در چارچوب قانون و مقررات کشور سهل تر خواهد بود و پیرو تاکیدات جناب آقای رئیسی در دیدار با علما و روحانیون و نخبگان اهل سنت در مورخه ۲۰ خردادماه سال جاری معتقدیم ایشان از قول و وعده ها فراتر خواهد رفت و نگاه یکسان به همه ایرانیان عزیز را تقویت و گذشته ناخوشایند را مرمت خواهند کرد.

کد خبر 11414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha