ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی کاهش یافت

سرویس آذربایجان غربی- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز حدود ۱۳۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند که از این تعداد، ۶۲ نفر مربوط به ارومیه بودند.

به گزارش کردپرس، جواد آقازاده اضافه کرد: در این مدت همچنین شاهد ابتلای ۳۹۲ نفر در آذربایجان غربی به کرونا بودیم که نسبت به هفته های گذشته کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار کرونایی نیز در استان بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که سهم هرکدام از شهرهای ارومیه، میاندوآب و سلماس یک نفر بود.

آقازاده اظهار کرد: کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۷۲۶ نفر رسیده که ۳۰۰ نفر مشکوک بوده و ۴۲۶ نفر مبتلای قطعی هستند.

او گفت: از کل بستری شدگان در آذربایجان غربی، ۱۴۷ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان بوده و ۲۸ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

به گزارش کردپرس، بستری شدگان کرونا در آذربایجان‌غربی طی حدود ۲ ماه و نیم گذشته همچنان سه رقمی بوده است.

تاکنون بیش از ۱۷۵ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و چهار هزار و ۶۶۹ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

کد خبر 11408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha