72 شعبه اخذ رای برای انتخابات در سروآباد پیش بینی شده است

سرویس کردستان - فرماندار شهرستان سروآباد گفت: برای برگزاری انتخابات امسال، 72 شعبه اخذ رای تعیین شده که 7 شعبه آن شهری و 65 مورد نیز روستایی است.

به گزارش کرد پرس, یوسف باشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در شهرستان سروآباد در دو شهر سروآباد و اورامان تخت و همچنین در 65 روستای این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 72 شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آراء مردم شهرستان سروآباد پیش‌بینی شده است، افزود: از این تعداد 7 شعبه در نقاط شهری و 65 شعبه نیز برای نقاط روستایی است.

فرماندار شهرستان سروآباد در خصوص برگزاری انتخابات در نقاط و یا روستاهای دورافتاده شهرستان سروآباد, بیان کرد: برای نقاط دورافتاده و مراکز نظامی و یا انتظامی حدود 16 شعبه سیار پیش‌بینی شده است.

باشی ادامه داد: در مجموع بیش از یک هزار و 400 نفر شامل عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستاها در این شهرستان مشارکت خواهند داشت.

وی یادآور شد: 366 کاندیدا برای ششمین دوره شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام نهایی شده‌اند که قرار است در 28 خردادماه جاری برای 211 شعبه شهری و روستایی باهم رقابت کنند.

فرماندار شهرستان سروآباد گفت: تمام زیرساخت‌های لازم و امکانات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از انتخابات در شهرستان سروآباد مهیا شده است تا شاهد حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

کد خبر 11388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha