رئیس جمهور منتخب باید ‌دست مفسدان را قطع کند

سرویس آذربایجان غربی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم توجه مردم به شاخصه های فرد اصلح در انتخابات آتی گفت: نامزد اصلح باید فردی مردمی بوده و با آنان در حل مشکلات مشارکت داشته باشد و از سوی دیگر باید شخصی را انتخاب کرد که فسادستیز باشد یعنی دست مفسدان را قطع و عدالت را در جامعه ساری و جاری کند.

به گزارش کردپرس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه وبیناری با نمایندگان ولی فقیه در استان های آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل افزود: شاخص های انتخاب اصلح بارها توسط امام راحل و مقام معظم رهبری تبیین شده و مردم نیز باید با تبعیت با فرمایشات امام و رهبری، سعی در انتخاب بهترین فرد داشته باشند.

او اضافه کرد: توجه به پیاده سازی عدالت در بخش های مختلف جامعه، امیدواری به اصلاح ججامعه و ایمان به بهبود شرایط از دیگر شاخصه های انتخاب اصلح است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: در کنار انتخاب اصلح، حضور حداکثر و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد امسال از دیگر مواردی است که باید بیشترین اهتمام برای تحقق آن توسط مردم صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تاکیدکرد: انتخابات از مهمترین مسائل در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم در این خصوص، بیشترین نقش را ایفا می کنند.

قریشی افزود: در این راستا نامزد اصلح باید فردی مردمی و همراه مردم بوده و با آنان در حل مشکلات مشارکت داشته باشد و از سوی دیگر باید شخصی را انتخاب کرد که فسادستیز باشد یعنی دست مفسدان را قطع و عدالت را در جامعه ساری و جاری کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: از سایر شاخصه های ریاست جمهوری این است که امید به اصلاح داشته و به این مسئله ایمان داشته باشد که می‌توان مشکلات را حل کرد و اگر شخص باایمان باشد سرشار از امید بوده و آن را به جامعه بازمی گرداند.

او در پایان گفت: درست است که حضور حداکثری برای کشورمان بسیار حائز اهمیت است و باید تلاش کرد که مردم حضور گسترده داشته باشند اما باید فرد اصلح انتخاب شود تا مردم ناامید نشوند و بنابراین اصل مسئله در ضمن حضور گسترده، انتخاب اصلح است تا مشکلات برطرف شود/.

کد خبر 11277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha