پروندە مسکن مهر در کرستان تا ۱۵ تیرماە بسته می شود

سرویس کردستان - استاندار کردستان گفت: پروندە مسکن مهر در استان تا 15 تیر ماە سال جاری بستە خواهد شد و باقیماندە واحدها تحویل متقاضیان می شود.

به گزارش کُرد پرس، بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان زمین و مسکن کشور در سنندج، اظهار کرد: هم اکنون هزار و ۳۰۹ واحد مسکن مهر و عمدتا با پیشرفت بالای ٨۵ درصد وجود دارد که در نیمه اول تیر ماه سال جاری به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه عمده مشکل واحدهای مسکن مهر استان تامین و وصل انشعابات آب و برق و محوطه سازی است، افزود: هزینه وصل این انشعابات حدود ۱۵ میلیارد تومان است که بخشی از آن توسط استان و مابقی از طریق وزارت راه و شهرسازی تامین می شود.

استاندار کردستان ادامه داد: در مسکن مهر بهاران که 7 هزار و ۶۰۰ واحد را شامل می شود فضای آموزشی چندانی وجود ندارد که باید برای آن چاره ای اندیشیده شود.

مرادنیا یادآور شد: ساکنان مسکن مهر نیز همانند دیگر شهروندان حق دارند از فضای مطلوب برای زندگی برخوردار باشند و شهرداری لازم است نسبت به مناسب سازی و احداث فضای سبز اقدام کند.

وی در پایان سخنان خود به موضوع و ضرورت احداث کمربندی مریوان نیز اشاره کرد و بیان کرد: روزانه به صورت میانگین هزار کامیون از شهر مریوان عبور می کنند که ممکن است حادثه آفرین باشند، بنابراین می طلبد برای جلوگیری از هر پیش آمد ناگواری باقیمانده این کمربندی به طول هزار و ۳۰۰ متر تعیین تکلیف و به اتمام برسد.

کد خبر 11255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha