تاپایان هفته جاری تمامی درختان سطح شهر سنندج سمپاشی می شوند

سرویس کردستان- رئیس سازمان سیما،منظر وفضای سبزشهری شهرداری سنندج از اجرای عملیات سمپاشی درختان سطح شهر با دو دستگاه توربولاینر خبر داد و گفت: تا پایان هفته جاری تمامی درختان سطح شهر سمپاشی می شوند.

به گزارش کرد پرس، شرمین شریفی با بیان اینکه هر ساله با افزایش دمای هوا و طغیان شته ها در سطح شهر باعث نگرانی شهروندان می شود، گفت: این سازمان در راستای کنترل آفات و جلوگیری از طغیات شته ها هرساله در دو نوبت اقدام به اجرای عملیات سمپاشی درختان سطح شهر می کنند.

وی افزود: مرحله نخست سمپاشی درختان سطح شهر اواخر اسفند ماه سال گذشته اجرا و تمامی درختان با سم بیولوژیک شستشو داده شد.

مهندس شرمین شریفی عنوان کرد: با توجه به پایش های صورت گرفته توسط کارشناسان این سازمان و گروه باغبانی دانشگاه کردستان اجرای مرحله دوم از اواخر هفته گذشته در سطح شهر آغاز شده است.

وی از اجرای عملیات سمپاشی درختان سطح شهر با دو دستگاه توربولاینر خبر داد و گفت: هرشب از ساعت 24 الی 6 صبح این دو اکیپ اقدام به عملیات سمپاشی درختان سطح شهر می کنند.

رئیس سازمان سیما،منظر وفضای سبز شهرداری سنندج اعلام کرد: با توجه به اینکه دو اکیپ بصورت همزمان عملیات سمپاشی درختان سطح شهر را انجام می هند پیش بینی می شود تا پایان هفته جاری تمامی درختان سطح شهر سمپاشی شوند.

وی با بیان اینکه در سمپاشی درختان سطح شهر از سم بیولوژیک پالیزین استفاده می شود گفت: این سم نه برای محیط زیست ونه برای شهروندان خطری نخواهد داشت.

مهندس شریفی از شهروندان درخواست نمود: از پارک کردن خودرو حامل مواد خوارکی در معابر اصلی خودداری کنند.

کد خبر 111752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha