قاچاق دام زنده در آذربایجان غربی از سر گرفته شد/کشف 52 راس گوسفند قاچاق در ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از کشف 52 راس گوسفند قاچاق و 8 تن روغن نباتی احتکار شده در ارومیه خبر داد.

به گزارش کردپرس، در حالی که در اسفند ماه سال گذشته فرمانده نیروهای مرزبانی آذربایجان غربی از به صفر رسیدن قاچاق دام زنده به علت شرایط بد آب و هوایی در این استان خبر داده بود، امروز (12 فروردین)، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان از کشف محموله قاچاق دام زنده در ارومیه پرده برداشت.

محمد اقوامی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر قاچاق احشام (دام زنده ) ‌و در راستای مبارزه با قاچاق دام به کشور های همسایه تعداد 52 راس گوسفند زنده از قاچاقچیان در ارومیه کشف شد.

وی ادامه داد: پس از تکمیل صورت جلسه کشف، مراتب جهت رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا وارز شهرستان ارومیه تحویل داده شد.

اقوامی در خصوص ارزش دام کشف شده گفت: بنابر گزارش واصله ارزش دام زنده مکشوفه یک میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد شده و اکنون پرونده در حال سیر مراحل قانونی رسیدگی است.

وی ادامه داد: بازرسین سازمان صنعت و معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در راستای وظایف محوله در امر بازرسی از واحدهای عرضه کالا و در بازرسی از یک واحد 8 تن روغن نباتی احتکار شده را کشف کردند.

اقوامی تصریح کرد: پس از تنظیم گزارش بازرسی مراتب جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال و در نهایت گزارش اعلامی جهت رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات صنفی احتکار ارجاع داده شد.

کد خبر 108033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha