اعلام حالت آماده‌باش در بغداد برای مقابله با شرایط اضطراری ناشی از سیل احتمالی

سرویس عراق و اقلیم کردستان - استاندار پایتخت عراق به تمامی کارکنان نهادهای ذی ربط دستور داده تا برای رویارویی با شرایط اضطراری احتمالی در صورت بارندگی شدید باران، در حالت آماده باش قرار گیرند.

به گزارش کردپرس به نقل از شفق نیوز، استانداری بغداد، پایتخت عراق شامگاه یک شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فلاح الجزائری، استاندار این استان، سرپرستی اتاق عملیات تشکیل شده در رابطه با احتمال بروز شرایط اضطراری ناشی از بارندگی شدید باران را بر عهده دارد.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، الجزائری دستور داده تا برای رویارویی با هر گونه شرایط اضطراری احتمالی در صورت بارندگی شدید باران، اداره فاضلاب بغداد تمامی کارکنان و تجهیزات خود را به حالت آماده باش درآورد و شهرداری و اداره آب پایتخت عراق نیز مرخصی کارکنان خود را لغو کنند تا علاوه بر بر تامین همه نیازمندی های شامل سوخت و تلمبه آب، فعالیت شبانه روزی داشته باشند.

استاندار بغداد همچنین به تمامی مدیران شهرداری های پایتخت عراق دستور داده که با توجه به هشدار قطعی، حضور در محل کار الزامی است و ستاد بحران نیز کارا می باشد، بر همین اساس نیز باید با مدیران ادارات مختلف در ارتباط باشند و کارکنان نیز در میان مناطق مختلف فعالیت تقسیم شوند.

در همین حال، استانداری بغداد امروز (دوشنبه) نیز در بیانیه دیگری اعلام کرد که الجزائری به عنوان سرپرست اتاق عملیات، به شهرداری و ادارات آب و فاضلاب دستور داده هر کدام یک خط ویژه 24 ساعته را برای دریافت شکایات ساکنان پایتخت عراق در رابطه با شرایط اضطراری احتمالی ناشی از بارندگی شدید باران اختصاص دهند و برای کمک به آنها نیز به سرعت و بی درنگ وارد عمل شوند.

کد خبر 108030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha