بر اساس نتایج ارائه شده توسط شورای عالی انتخابات ما پیروز استانبول هستیم

سرویس ترکیه - اکرم امام اوغلو، نامزد ائتلاف ملت در انتخابات شهرداری های 2019 میلادی از کلان شهر استانبول در اظهاراتی عنوان کرد: شورای عالی انتخابات نیز رای هایی را که ما کسب کرده ایم تایید کرده است. بر اساس نتایج ارائه شده در شورای عالی انتخابات ما پیروز استانبول هستیم.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه دیوار، اکرم امام اوغلو، نامزد ائتلاف ملت در انتخابات شهرداری های 2019 میلادی از کلان شهر استانبول در اظهاراتی با بیان این که با 28 هزار و 27 رای از بینالی ییلدیریم نامزد ائتلاف جمهور جلوتر است، گفت: متاسفانه در خیابان های استانبول شاهد نصب بنرها و پوسترهایی مبنی بر پیروزی ییلدیریم هستیم. در حال حاضر شهردار غیرقانونی استانبول وارد یک توطئه سیاسی شده است. کارگران و مدیران شهردای های کلان شهر را آلت نیت های شوم خود کرده اند. من در خصوص کسانی که این دستور را به کارگران شهرداری ها داده اند هر کسی که باشد شکایت خواهم کرد. این اقدام را محکوم می کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از تمام رسانه ها دعوت می کنم به تعقیب نتایجی که از سوی خبرگزاری آناتولی ارائه می شود پایان دهند و رنگ استانبول در نقشه ترکیه را به رنگ قرمز (رنگ CHP در معرفی استان هایی که پیروز شده است) درآورند. به غیر از یک صندوق که هنوز شمارش نشده است 4 میلیون و 169 هزار و 206 رای امام اوغلو و 4 میلیون و 141 هزار و 179 رای را ییلدیریم کسب کرده است. شورای عالی انتخابات خوانده شدن 99.18 درصد صندوق ها را تایید کرده است. شورای عالی انتخابات نیز رای هایی که ما کسب کرده ایم را تایید کرده است. بر اساس نتایج ارائه شده در شورای عالی انتخابات ما پیروز استانبول هستیم.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 107997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha