درخشش کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در مسابقه نقاشی «لیدیسه » چک

سرویس کرمانشاه - کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبای لیدیسه در کشور چک دو نشان افتخار و پنج دیپلم افتخار کسب کردند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا لیدیسه کشور چک درسال ۲۰۱۷ با موضوع «سفر» در حالی برگزار شد که نشان رز لیدیسه و دیپلم افتخار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برای مشارکت و حضور فعال اهدا شده است.

در همین حال، از بین 25 هزار و 690 اثر از ۸۳ کشور جهان پنج نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری استان کرمانشاه موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار از این دوره از مسابقه شدند.

بر این اساس، در بخش نقاشی، امیرعلی رشیدیان شش ساله از مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون کرمانشاه و ستایش صادقی ۱۳ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره هفت کانون کرمانشاه، نشان رز لیدیسه و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه را کسب کردند.

هم‌چنین حنانه کرمی هشت ساله و مهسا بابایی ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری کوزران کانون استان کرمانشاه و محمدهادی بهشتی ۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون کرمانشاه موفق به دریافت دیپلم افتخار این رقابت شدند.

گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کشور با ارسال ۶۹۵ اثر نقاشی و ۲۲ قطعه عکس در این مسابقه شرکت کرد.

کد خبر 107494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha