شهروندان کرد را از ترور نجات خواهیم داد

سرویس ترکیه - خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در اظهاراتی بار دیگر با اشاره به مسئله شمال سوریه و عملیات احتمالی ارتش ترکیه در شمال سوریه گفت: شهروندان کرد را از ترور نجات خواهیم داد.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری هابر7، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در اظهاراتی بار دیگر با اشاره به مسئله شمال سوریه و عملیات احتمالی ارتش ترکیه در شمال سوریه گفت: فعالیت نیروهای مسلح ترکیه بدون وقفه در شمال سوریه، شرق و جنوب شرق ترکیه ادامه دارد. ما تنها یک هدف داریم و آن هم تنها و تنها تروریست ها هستند. برخی خائنان در تلاش برای مبالغه کردن در این مسئله هستند. این یک پست فطرتی بزرگ و بی شرمی است. به هیچ عنوان چنین چیزی مطرح نبوده و ما تنها یک هدف داریم؛ تروریست ها.

وی در ادامه اظهارات خود با تأکید بر این که نیروهای مسلح ترکیه شهروندان کرد را از ترور نجات خواهند داد، خاطرنشان کرد: در آخرین اقدام نفوذ یک گروه از PKK به داخل ترکیه 12 تن از آنان از جمله یکی از فرماندهان این گروه تروریستی کشته شدند. ما کشورمان را از بلای ترور رها خواهیم کرد. در این راه مصمم هستیم و انشاالله موفق هم خواهیم شد.

وزیر دفاع ترکیه در پایان سخنان خود با اشاره به امنیت انتخابات در ترکیه نیز تصریح کرد: از این که انتخابات در امنیت کامل و بدون هیچ قضا و قدری صورت خواهد گرفت مطمئن هستیم. تمام تدابیر لازم را اتخاذ کرده ایم. هیچ کس در این شکی نداشته باشد. در داخل قوانین دموکراتیک نتایج انتخابات هر چه باشد همان اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 107490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha