آمریکا تلاش می کند روند خروج خود را از سوریه به تأخیر بیندازد

سرویس سوریه- ابراهیم بیرو، مسئول کمیته روابط خارجی شورای میهنی کردهای سوریه (ENKS) در اظهاراتی عنوان کرد: آمریکا تلاش می کند تا روند خروج خود را از سوریه به تأخیر بیندازد.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری زرنیوز، ابراهیم بیرو، مسئول کمیته روابط خارجی شورای میهنی کردهای سوریه (ENKS) در اظهاراتی با اشاره به تغییرات بسیار بزرگ در کردستان سوریه و شرق فرات در روزهای آینده عنوان کرد: در کردستان سوریه و شرق فرات اداره جدیدی به وجود خواهد آمد.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به روند خروج نیروهای آمریکایی از شمال سوریه نیز گفت: آمریکا تلاش می کند روند خروج خود را از سوریه به تأخیر بیندازد و به دولت مرکزی سوریه اجازه بازگشت به شمال سوریه و شرق فرات را نمی دهد. آمریکا در واقع تلاش می کند تا با ایجاد مانع در برابر پیشروی دولت مرکزی سوریه و ناچار گذاشتن آنان راه مذاکرات سیاسی را باز کند.

بیرو در پایان با اشاره به مسئله ادلب نیز گفت: در ادلب یک جنگ بزرگ پیش بینی می شود. آمریکا و اروپا نیز در این جنگ خواهند بود. روسیه نیز مستقیماً در این جنگ وارد خواهد شد. زیرا در اینجا نیروهای رادیکال حضور دارند. عملیات ها در ادلب آغاز شود موج بزرگی از پناهندگی آغاز خواهد شد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 107467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha