دیدن مسیرهای ناب گردشگری و خرید ارزان از بازارچه بزرگ مرزی

سرویس کرمانشاه - شهرستان جوانرود با مسیرهای گردشگری منحصر به فرد، طبیعت زیبا، آثار تاریخی و بازارچه بزرگ مرزی، آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

فرماندار جوانرود در گفتگو با خبرنگار کردپرس با بیان این مطلب گفت: جوانرود با مسیرهای گردشگری خاصی که دارد همواره مورد توجه علاقه مندان به طبیعت و گردشگران بوده است.

رستگار یوسفی با بیان اینکه مسیرهای گردشگری این منطقه در فرووردین ماه بسیار زیبا و دیدنی می شوند، افزود: در طبیعت جوانرود، می توان آب و هوای گرمسیری، سردسیری و معتدل را به صورت همزمان تجربه کرد که این ویژگی در بحث گردشگری و بوم گردی بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: از هم استانی ها و هموطنان عزیز دعوت می کنم در ایام نوروز به شهرستان جوانرود سفر کنند و از طبیعت بکر و مسیرهای گردشگری زیبای این شهرستان لذت ببرند.

یوسفی گفت: گردنه پالنگانه به سمت روستای حوری آباد، جوانرود به سمت سفید برگ تا روستای بانی دیوان یک مسیر کاملاً بکر و از نظر طبیعت بسیار دیدنی است؛ همچنین سراب روستای سفید برگ و مجتمع پرورش ماهی سفید برگ که کباب ماهی تازه هم در آنجا عرضه می شود، از لحاظ بوم گردی بسیار جالب است و همیشه مورد استقبال میهمانان و گردشگران قرار می گیرد.

وی با اشاره به آثار تاریخی شهرستان جوانرود گفت: در این شهرستان آثار تاریخی بسیاری ثبت شده که نشان دهنده تاریخ و تمدن این منطقه است.

یوسفی از بازارچه مرزی جوانرود هم یاد کرد و گفت: در این بازارچه انواع محصولات الکترونیکی، لوازم بهداشتی، مواد خوراکی، زیورآلات، پارچه و... با قیمتی بسیار کمتر از شهرستان های دیگر عرضه می شود.

وی اظهار کرد: با بازاریان این بازارچه جلسات متعددی در مورد انصاف در فروش، کیفیت اجناس و اولویت عرضه کالاهای ایرانی در حمایت از تولیدات داخلی، برگزار شده است.

وی تاکید کرد: البته کالاهایی که طبق مصوبه هیئت وزیران اجازه ورود دارند در بازارچه مرزی جوانرود عرضه می شوند.

رستگار یوسفی از برپایی نمایشگاه نوروزی در ورودی شهر جوانرود خبر داد و عنوان کرد: در این نمایشگاه، شیرینی، سوغاتی، صنایع دستی محلی و غذاهای سنتی عرضه می شود و اجرای برنامه هایی نیز برای معرفی آداب و رسوم مردم جوانرود در نظر گرفته شده است.

کد خبر 107455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha