64  واحد صنفی متخلف در شهرستان سردشت پلمب شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سردشت امسال از پلمب 64 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کردپرس، حامد رمضانی با اعلام این خبر افزود: واحدهای متخلف مذکور به علت نداشتن پروانه کسب، تکرار تخلفات و رعایت نکردن قوانین و مقررات اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 9 هزار و 576 فقره بازرسی در قالب گشت های مشترک بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف، تعزیرات، دادستانی، بهداشت محیط یا به صورت مستقل انجام و برای واحدهای متخلف جهت اعمال قانون پرونده تشکیل شده است.

رمضانی اظهار داشت: در این راستا همچنین امسال تخلفات 341 واحد صنفی و صنعتی این شهرستان با تشکیل پرونده ضمن اعمال قانون، سه میلیارد و 470 میلیون ریال نیز جریمه شدند.

وی با بیان اینکه واحد بازرسی به صورت جدی بر شناسایی واحدهای متخلف در این شهرستان کنترل دارند، افزود: از مجموع گشت های انجام شده یک هزار و 407 مورد مربوط به واحدهای آرد و نان بوده است. به همین منظور تمام تلاش از سوی این بازرسان و مجامع امور صنفی برای جلوگیری از تخلف صورت می گیرد.

رتیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سردشت بیان کرد: در جهت تسهیل امور بازاریان و صاحبان اصناف سطح شهرستان سه نمایندگی در شهرهای سردشت، ربط و میرآباد دایر شده که حدود پنج هزار پروانه کسب هم برای این صنوف تاکنون صادر شده است.

وی از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلف، گران فروشی و احتکار با شماره تلفن های 124 یا 44334490 تماس گرفته و تخلفات را گزارش دهند.

کد خبر 107009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha