تیم فوق‌تخصصی «محکم» جهت مداوای رایگان بیماران مادرزادی در ایلام مستقر شد

سرویس ایلام - در ادامه حضور خیریه‌های پزشکی در ایلام، از روز جمعه 17 اسفند، تیم فوق‌تخصصی «محکم» جهت مداوای رایگان بیماران مادرزادی در ایلام مستقر شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن اعلام این خبر گفت: تیم فوق تخصصی موسسه خیریه محکم با هدف حمایت از کودکان مبتلا به بیماری‌های مادرزادی در روز جمعه ۱۷ اسفند ماه در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام جهت ویزیت و آغاز اعمال جراحی مستقر شدند .

کریم همتی توضیح داد: این مؤسسه از 17 تا 24 اسفند ماه در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام مستقر خواهند بود و ۳۵ نوع بیماری و ناهنجاری مادرزادی را در استان مورد اعمال جراحی قرار خواهند داد.

وی افزود: تیم فوق تخصصی محکم، بیمارانی را تحت عمل جراحی رایگان قرار خواهند داد که در سفر اخیر خود به استان مورد ویزیت قرار داده‌اند.

همتی اعلام کرد: تعداد پنج اتاق عمل بیمارستان امام خمینی(ره) به همراه پرسنل، تجهیزات و امکانات پیشرفته بیمارستانی در خدمت این تیم خواهد بود و در جریان این اعمال جراحی، هیچ گونه وجهی از بیماران دریافت نخواهد شد .

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که از استان های دیگر برای بهره مندی از خدمات اعمال جراحی مؤسسه محکم به ایلام سفر کرده اند، در جهت رفاه و اسکان آنان تمهیداتی فراهم شده است .

همتی یادآورشد: پس از مؤسسه خیریه مرهم، مؤسسه محکم دومین گروه بزرگ جراحی است که با تعداد هشت جراح فوق‌تخصص کودکان در استان، بیماران را تحت عمل جراحی رایگان قرار خواهند داد .

کد خبر 106979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha